Tvillingsjel Skrevet 22. oktober 2013 Del Skrevet 22. oktober 2013 Det hadde nesten vært litt interessant å vite hvor lenge de har vært sammen... Det er vel rimelig å anta at nr 20 kom med i bildet nær forholdet, men vi vet jo ikke dette bestemt. For alt vi vet har hun vært i trekant eller noe også og fått to nye for prisen av en - neida - det var ikke så snilt sagt av meg og jeg er ikke ute etter å fornærme noen. Det var egentlig bare et lite forsøk på humor Det vi må tenke på er at alle kan forandre seg og at vi ikke vet hvordan denne dama er. Kanskje er hun mindre selvsikker enn hun virker? Det er mange faktorer som kan spille inn. Da jeg var 18-19 var jeg overbevist om at ingen kom til å ville ha meg noensinne, men det er en annen historie Grattis for det. Seriøst. Det er ikke alle forunt.Denne dama jeg nevte å ha erfaring med liker ikke binde seg til noen. Jeg trodde vi hadde noespesielt, men viste seg at hun likte det "løse" og frie livet. Tusen takk! Føler meg veldig heldig. Høres ut som en kjip opplevelse med den dama . Ikke rart du er farget av det, man blir jo farget av opplevelsene man har. Selv vil jeg være i forhold, er forholdstypen. Jeg vil de skal vare også, har ikke noe ønske om å hoppe fra blomst til blomst, eller hva jeg skal si. Nå har jeg funnet den jeg vil satse på, så nå er jeg veldig veldig glad TS: har du tenkt noe mer over det du spurte om? Hva føler du nå? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du kan vel se på det på en litt anna måte og da, hun har vært med 20 dudes, hun var såpass fornøyd med deg at hun valgte og prøve på noe seriøst. Synes det med mange er like mye ille som få, hun vet iallefall hva som er der ute. 1 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 24. oktober 2013 Del Skrevet 24. oktober 2013 Du kan vel se på det på en litt anna måte og da, hun har vært med 20 dudes, hun var såpass fornøyd med deg at hun valgte og prøve på noe seriøst. Synes det med mange er like mye ille som få, hun vet iallefall hva som er der ute. Kvinner velger kanskje på sexmarkedet, men når det kommer til forhold er det oftere at de blir valgt bort etter at de har blitt ligget med enn at de velger bort de dem ligger med. Så kvinner har ofte høye antall høyst ufrivillig, gjerne fordi de prøver å overbevise menn om å bli i et forhold, ofte med relativt dårlig og prippen sex, som er verdt kun den ene gangen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå