oscrue10 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) TS må aldri finne på å spørre noe mer om dette, da skinner det igjennom at det plager ham at hun er temmelig løs. Han må enten godta dette og ikke si noe mer, eller så må han finne seg en ny dame som har et syn på sex som ligger nærmere hans eget. Endret 17. oktober 2013 av oscrue10 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 TS må aldri finne på å spørre noe mer om dette, da skinner det igjennom at det plager ham at hun er temmelig løs. Ja, gud forby at noen skulle fornærme hennes løsslupne høyhet. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ja, gud forby at noen skulle fornærme hennes løsslupne høyhet. De er i et forhold. Enten vil man beholde forholdet, eller så vil man det ikke. Vil man beholde det, så passer man på hva man sier og ikke sier. 2 Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Debuter seksuelt som 13-14 åring(ikke usannsynlig). 5 år går, snitt på 4 partnere i året. Et helt ok tall med tanke på hvor mange som drikker seg dritings og roter rundt nesten hver helg fra de er 14-15 år gamle. TS, med et sånt mindset fortjener du trolig ikke dama di. Hun finner det nok en dag ut. Er vel også mulig at dette er troll... Endret 17. oktober 2013 av Tå. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 TS, med et sånt mindset fortjener du trolig ikke dama di. Hvordan i all verden kan du mene at han ikke fortjener henne? Fire nye, hvert år, det er ganske mye, og i ditt regnestykke har hun da ligget på dette antallet helt fra hun var en liten jente på 13-14 år, som er altfor ungt til å ha sex. Hvis hun "bare" har to nye i året som så ung, så må hun plutselig opp på seks nye i året senere for at totalen skal stemme. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan i all verden kan du mene at han ikke fortjener henne? Fire nye, hvert år, det er ganske mye, og i ditt regnestykke har hun da ligget på dette antallet helt fra hun var en liten jente på 13-14 år, som er altfor ungt til å ha sex. Hvis hun "bare" har to nye i året som så ung, så må hun plutselig opp på seks nye i året senere for at totalen skal stemme. Så, annenhver måned i snitt altså. Syntes egentlig ikke det er så mye heller. Hadde det vært snakk om, la oss si 20 i året, hadde det kanskje vært på tide å tenke seg om. Ærlig talt, har folk bare sex på julaften og nyttår eller? 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Litt for mange faktorer du ikke tenker på. De fleste jenter som kan få sex så lett med nye mennesker hele tida vil ofte havne i et forhold før eller senere. La oss si at hun har vært i forhold i til sammen 1-2 år. Da får hun det plutselig travelt om hun skal klare å holde et snitt på fire nye i året. Fire nye i året er ikke så veldig mange om man f.eks. er 20-25 år gammel (selv om det er flere enn hva jeg ville likt), hvis man stort sett er single. Men hvem ligger på et slikt snitt fra man går på ungdomskolen, gjennom hele vgs osv? Kan aldri tenke meg at det fantes mange slike folk på de skolene jeg gikk på. Jeg må spørre, hvorfor liker ikke du at jenter skulle hatt 6-7 sexpartnere i året? Hva er det ved det du ikke liker? Jeg fatter virkelig ikke at folk kan synes at dette er et urimelig høyt antall. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg må spørre, hvorfor liker ikke du at jenter skulle hatt 6-7 sexpartnere i året? Hva er det ved det du ikke liker? Jeg fatter virkelig ikke at folk kan synes at dette er et urimelig høyt antall. Jeg regner med at man har kjæresteforhold, faste pulekompiser osv, så man ikke hele tida må finne en ny. Det er også naturlig at det fort går et halvt år uten noen nye. Da synes jeg et slikt snitt blir veldig høyt, også hvis vi ser bort ifra den lave alderen på jenta og heller forestiller oss at hun er 25. Hvis man prøver å tenke rasjonelt skal ikke dette ha noe å si, men mennesker er ikke alltid rasjonelle, kanskje det er noen instinkter som slår inn eller noe. Men det handler litt om eksklusivitet, å ikke være en av veldig mange. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) La oss for eksempelets skyld si at han har et poeng og ikke bare rasjonaliseringer for å unngå å komme til ubehagelige slutninger. ... og dette kommer fra mannen som, iallfall tilsynelatende, mener at kvinner bare duger til å pules og at det er umulig å havne i et forhold uten at hun vurderer hvor mye hun kan få for å spre beina. Men nok om det ... Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva det er som motiverer menn til å ønske å forplikte seg og inngå forhold med disse kvinnene som vi instinktivt ikke ser på som verdige å satse på? Jeg er også oppriktig nysgjerrig ... Nysgjerrig på hvilket resonnement som ligger bak påstanden om at det er instinkt som gjør at menn har slike aversjoner mot kvinner som har hatt "for mange" partnere, og ikke sosial påvirkning, fordommer eller egen usikkerhet. Personlig mangler jeg tydeligvis dette "instinktet", da antall partnere er et ikke-tema for min del. Endret 17. oktober 2013 av Raven_Heart 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg kaller henne for hore inni hodet mitt, og skammer meg masse for at jeg kan tenke slikt, men hva skal jeg gjøre? Nå er jeg konservativ når det kommer til seksualitet, men en ting skal sies, og det er at hore er et ord en ikke bruker om noen. Dersom du har respekt, og er glad i den kvinnen, er det både respektløst, og motbydelig å ha et slikt bilde av hun. Greit, hun har hatt et veldig aktivt seksuelt liv, men hun er da ikke en prostituert av den grunn? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg regner med at man har kjæresteforhold, faste pulekompiser osv, så man ikke hele tida må finne en ny. Det er også naturlig at det fort går et halvt år uten noen nye. Da synes jeg et slikt snitt blir veldig høyt, også hvis vi ser bort ifra den lave alderen på jenta og heller forestiller oss at hun er 25. Hvis man prøver å tenke rasjonelt skal ikke dette ha noe å si, men mennesker er ikke alltid rasjonelle, kanskje det er noen instinkter som slår inn eller noe. Men det handler litt om eksklusivitet, å ikke være en av veldig mange. Personlig så forstår jeg ikke hvor dette instinktet kommer fra. Det eneste "instinktet" som slår inn hos meg om en jente med "mange" sex-partnere er at hun må være attraktiv, liker sex, vet hva hun vil, og bryr seg ikke om at andre har behov for å dømme henne for det. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg regner med at man har kjæresteforhold, faste pulekompiser osv, så man ikke hele tida må finne en ny. Det er også naturlig at det fort går et halvt år uten noen nye. Da synes jeg et slikt snitt blir veldig høyt, også hvis vi ser bort ifra den lave alderen på jenta og heller forestiller oss at hun er 25. Hvis man prøver å tenke rasjonelt skal ikke dette ha noe å si, men mennesker er ikke alltid rasjonelle, kanskje det er noen instinkter som slår inn eller noe. Men det handler litt om eksklusivitet, å ikke være en av veldig mange. Mener du det at vi fra gammelt av ikke hadde noen måte å finne ut av om ungen var virkelig karen sin eller ei? Det blir ett ganske svakt argument når vi lever i en tid hvor du fint kan finne ut av det. 1 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er 21 år, og har kun hatt 4 sex-partnere, noe jeg synes er litt flaut, men på en annen side har jeg aldri prøvd noe særlig hardt å pule masse og mange. Dama er 19 år, med piercing og store pupper, og hun har hatt 20 sex-partnere. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Jeg kaller henne for hore inni hodet mitt, og skammer meg masse for at jeg kan tenke slikt, men hva skal jeg gjøre? Hun elsker meg over alt annet og vil være med meg for resten av livet, og hun sier jeg er den beste hun har hatt i senga (det burde hun jo vite), men jeg vet mindre og mindre om jeg klarer å være med henne. De fleste menn klarer ikke se for seg noen stor fremtid med kvinner som har hatt over 20 sex-partnere (leste jeg et sted). Kan jeg få noen tips til hvordan jeg kan tenke anderledes for å akseptere og respektere antallet sex-partnere hun har hatt? Det gjør det ikke bedre at jeg kjenner 3 av eksene hennes, og det at hun kan være litt lat med barbering av jentebarten sin. Man er ikke hore med mindre man selger seg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Moderatormelding Flere innlegg har blitt slettet! Innlegg som tar mannen og ikke ballen blir ikke belønnet!! Innlegg som fokuserer på person og ikke sak kommer til å bli slettet, og advarsler vil bli utdelt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Mener du det at vi fra gammelt av ikke hadde noen måte å finne ut av om ungen var virkelig karen sin eller ei? Det blir ett ganske svakt argument når vi lever i en tid hvor du fint kan finne ut av det. Har vel ikke skrevet noe som kan tolkes i den retningen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fra nå av Holder vi oss til Topic!Trådstarter spør om råd og behøver ikke å lese usakelige svar eller persondiskusjon mellom debatantene som ikke hjelper ham i det hele tatt. En del innlegg har blitt fjernet og vi vil ta en videre vurdering om det skal gjøres noe mer og om noen av disse kan få livets rett igjen. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 I forrige sesong av TV-serien Farmen, så var det en ganske konservativ fyr som het Andreas Nørstrud som gjorde seg bemerket. Nørstrud hadde fleire tidligere forhold bak seg, vært gift, og attpåtil fått en unge. Samtidig forlanger han faktisk at hans fremtidige kone skal være jomfru og aldri vært sammen med noen som helst mannfolk tidligere. Er det bare jeg som ser dobbeltmoralen og hykleriet ? 5 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Skjønner ikke helt problemet .... Dama er 26 og har ligget med rett rundt 30, jeg er 24 og har ligget med rett rundt 50. Ingen av tallene er veldig unormale for alderen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 I forrige sesong av TV-serien Farmen, så var det en ganske konservativ fyr som het Andreas Nørstrud som gjorde seg bemerket. Nørstrud hadde fleire tidligere forhold bak seg, vært gift, og attpåtil fått en unge. Samtidig forlanger han faktisk at hans fremtidige kone skal være jomfru og aldri vært sammen med noen som helst mannfolk tidligere. Er det bare jeg som ser dobbeltmoralen og hykleriet ? Jeg ser bare preferanser. Han foretrekker en kone som er jomfru, og han kan gjerne ha ligget med hundre kvinner og fortsatt ha det ønsket. Men da har jeg ikke selv hørt hvordan han evt uttaler seg om kvinner som har ligget med mange. Fullt mulig at han er dobbeltmoralsk for alt jeg vet, men han er ikke det bare fordi han har ligget med flere og ønsker seg en jomfru. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Skjønner ikke helt problemet .... Dama er 26 og har ligget med rett rundt 30, jeg er 24 og har ligget med rett rundt 50. Ingen av tallene er veldig unormale for alderen. Herregud selvfølgelig er det bare gale personer som tenker slik. men for og holde tråden seriøst og uten krangling så sletter de innleggene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå