Tokerud Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er 21 år, og har kun hatt 4 sex-partnere, noe jeg synes er litt flaut, men på en annen side har jeg aldri prøvd noe særlig hardt å pule masse og mange. Dama er 19 år, med piercing og store pupper, og hun har hatt 20 sex-partnere. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Jeg kaller henne for hore inni hodet mitt, og skammer meg masse for at jeg kan tenke slikt, men hva skal jeg gjøre? Hun elsker meg over alt annet og vil være med meg for resten av livet, og hun sier jeg er den beste hun har hatt i senga (det burde hun jo vite), men jeg vet mindre og mindre om jeg klarer å være med henne. De fleste menn klarer ikke se for seg noen stor fremtid med kvinner som har hatt over 20 sex-partnere (leste jeg et sted). Kan jeg få noen tips til hvordan jeg kan tenke anderledes for å akseptere og respektere antallet sex-partnere hun har hatt? Det gjør det ikke bedre at jeg kjenner 3 av eksene hennes, og det at hun kan være litt lat med barbering av jentebarten sin. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hva er galt med å ha hatt bare 4 i en alder av 21? Hva er normalt egentlig? Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å akseptere 20. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv skal snakke om antallet heller. Ser egentlig ikke hvilken rolle det spiller, så sant det ikke er ekstreme tall. At du kjenner eksene kan jo være verre, men det får jo være opp til deg å bedømme. Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tommelfinger regel: Er du usikker, så ikke gjør det. Mao; Liten sjanse for at det kommer til å gå bra noen gang, om du har disse tankene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Denne tråden er omentrent helt lik, ta en titt der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1527073 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tommelfinger regel: Er du usikker, så ikke gjør det. Mao; Liten sjanse for at det kommer til å gå bra noen gang, om du har disse tankene i det hele tatt. Ja, men han kan jo også ta et oppgjør med de tankene han har og stille spørsmål ved de. Han fremstiller seg selv som en taper fordi han kun har hatt 4 partnere; implisitt; han hadde vært en Gud om han hadde hatt 20 under beltet. Men at hun har hatt 20 er et problem. Det gir ikke mening. Men sånn er ofte vi menn. Vi liker at dama har hatt et begrenset antall og en ren fortid, mens vi gjerne skal ha fartet rundt litt uten at det er et problem og aller helst en bonus. Fordi vi får ikke rykte som horebukker, men heller får status av det. Kjip dobbeltmoral. Har slitt med det selv, men har kommet langt i å akseptere kvinners seksualitet og sanne natur. Å leve livet videre i en tro om at kvinner er engler og ekstremt ulike oss kan være en kilde til ubehag og dissonans for resten av livet. Da kan det være bedre å akseptere virkeligheten og justere oppfatningene sine deretter. Mao, en kvinne er ikke dårligere eller bedre fordi hun har hatt mange partnere. Selvsagt innenfor rimelighetens grenser og så er det gjerne en forskjell på om hun ukritisk har ligget rundt med alt og alle eller om dette er menn hun i det minste har vært litt kritisk før hun gikk til sengs med. Det er også forskjell på 20 partnere over 10 år og 20 partnere over 6 måneder. Etc. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Dersom du lar "horeheten" vokse med andelen sextilbud man har tatt imot framfor antallet man har tatt imot, ender nok du opp som en større hore enn henne. Anonymous poster hash: be22c...c25 6 Lenke til kommentar
loffeleif Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Mao, en kvinne er ikke dårligere eller bedre fordi hun har hatt mange partnere. Selvsagt innenfor rimelighetens grenser og så er det gjerne en forskjell på om hun ukritisk har ligget rundt med alt og alle eller om dette er menn hun i det minste har vært litt kritisk før hun gikk til sengs med. Det er også forskjell på 20 partnere over 10 år og 20 partnere over 6 måneder. Etc. Godt innlegg og helt enig., Poenget mitt her er vel at han må vokse og komme til et punkt hvor han selv kan kontrollere disse følelsene uten at dama må lide seg gjennom prosessen. Har han disse følelsene nå, må disse konfronteres og tøyles. Han må gjerne gå inn i det samme forholdet ved en senere anledning. Men da uten denne usikkerheten. Jeg ser liten eller ingen vits i å være i forholdet med denne usikkerheten. Det betyr ikke at følelsene ikke må konfronteres. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Misunnelse for å ha hatt mindre og frykt for å bli forlatt for nr. 22 ? De som er forelsket i forelskelsen hopper videre med en gang stormen har lagt seg. Det blir som en evig jakt på den sterkeste rusen. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tommelfinger regel: Er du usikker, så ikke gjør det. Mao; Liten sjanse for at det kommer til å gå bra noen gang, om du har disse tankene i det hele tatt. En annen tommelfinger-regel går sånn: Dersom damen er fornøyd eller ikke bryr seg nevneverdig om at hun har hatt fleire sex-partnere, så er det heller ingenting å bry seg mer med. Det er kun når damen mener at hun har alt for mange sex-partnere, at det er noe alvorlig galt fatt... Enkelte mannfolk mener at kjæresten ikke bør ha "knulla rundt" og hoppet fra seng til seng, samtidig som dem overhodet ikke ser noe galt i at dem selv har hatt veldig mange sengepartnere... 1 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Trodde du mente alvor helt til du nevnte jentebarten. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Å leve livet videre i en tro om at kvinner er engler og ekstremt ulike oss kan være en kilde til ubehag og dissonans for resten av livet. Da kan det være bedre å akseptere virkeligheten og justere oppfatningene sine deretter. Spot on! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hore er man om man har hatt sex mot betaling. At du ikke foretrekker kvinner med mange sexpartnere, betyr ikke at de er horer. Jeg og kjæresten min er på alderen din (jeg litt yngre og han like gammel) jeg har hatt 2 sexpartnere(fordi jeg kun har sex i forhold) og han 8, og begge med oss er vel innenfor normalen. Anonymous poster hash: 47231...87b 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er enig med anonym. Definisjonen på hore er at man tar betalt for sex. Hvorfor skal det være egne regler for hva som er akseptabelt for jenter? Man lever, ting skjer... Man er et resultat av sine erfaringer. Selv har jeg både gode og dårlige. Antall har aldri vært viktig for meg. Jeg har alltid villet være i forhold, fordi den rammen + følelser er viktig for meg. Jeg vet at andre tenker annerledes. Det er lett å dømme andre uten å vite hva de har tenkt eller følt... Blir litt provosert av tittelen på tråden her merker jeg, eller kanskje mer oppgitt. Kjæresten din vet nok hvordan det er med dårlig erfaring da og hun sier du er den beste. Er uansett ikke slik at man aktivt sammenligner eller går rundt og tenker på gamle kjærester (partnere). Ps - jentebarten? Hvor er den egentlig? Er det musa du mener? Høres ut som du har forhørt deg en del om henne hos hennes tidligere partnere. For hennes og din del bør du finne ut av hva du vil. Om du elsker henne og dere fungerer godt som kjærester og på seksuelt nivå, så tenk deg om før du gir avkall på forholdet. Det kan i så fall komme dager hvor du angrer på det. 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har også kommet oppi et visst antall sexpartnere med årene, uten jeg vil det. Etter at jeg og min ekssamboer gikk ifra hveandre ble det en del sexpartnere... Grunnen til det var ikke bevisst.. den var uheldig på en måte. Jeg møtte menn som jeg ikke passet sammen med, møtte menn som dumpet meg... men jeg ønsket meg en fyr, og kun en.... Men jeg var rett og slett uheldig, og det kan godt hende at det fortsetter slik. Jeg har hatt 4 sexpartnere siste halvannet året.... - etter at jeg testa meg sist, så kommer til å teste meg igjen for det jeg er mest redd for er sykdommer.... Jeg føler meg ikke mindre verdt med tanke på at det har blitt en del sexpartnere. Jeg vet at det er uheldig, og en som elsker meg vil elske meg som den jeg er, og sette strek over sexpartnerne hvis han bare elsker meg nok!. Elsker du henne nok, så vil du ikke bry deg om antall sexpartnere. Viktigste er å vite om hun er frisk, da føler en seg renset... og jomfru igjen.... Det gjorde jeg da jeg testet meg for halvannet år siden... Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Er bare å glemme antallet, og teste seg for sykdommer og bare glemme! Da er alt greit Betyr det noe hva eller hvem hun har pult så lenge hun elsker han av fullt hjerte? NEI. Hadde jeg møtt en mann som hadde ligget med kjempemange så hadde jeg gitt blaffen så lenge han var frisk og jeg elsket han, og han elsket meg! Endret 16. oktober 2013 av heartlife 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har også kommet oppi et visst antall sexpartnere med årene, uten jeg vil det. Uten at du vil det? Noen som har tvinget deg da? Ta ansvar for dine egne valg nå, ikke være så kvinnelig. Og nei, du er ikke jomfru igjen fordi du har tatt en test på Olafiaklinikken. Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 nei jeg kunne jo foreks aldri hatt sex igjen etter et visst antall partnere der jeg ble dumpet ..... Men av og til tar forhold sllutt og da blir det slik at en finner en ny.... og så kan det ryke og, og da blir det nok en ny... også ryker mulig det og ... og nok en ny.. sånn det har gått for meg.... Kjedelig at det ryker, men livet går alltid videre 2 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er 21 år, og har kun hatt 4 sex-partnere, noe jeg synes er litt flaut, men på en annen side har jeg aldri prøvd noe særlig hardt å pule masse og mange. Dama er 19 år, med piercing og store pupper, og hun har hatt 20 sex-partnere. Jeg klarer ikke å slutte å tenke på det. Jeg kaller henne for hore inni hodet mitt, og skammer meg masse for at jeg kan tenke slikt, men hva skal jeg gjøre? Hun elsker meg over alt annet og vil være med meg for resten av livet, og hun sier jeg er den beste hun har hatt i senga (det burde hun jo vite), men jeg vet mindre og mindre om jeg klarer å være med henne. De fleste menn klarer ikke se for seg noen stor fremtid med kvinner som har hatt over 20 sex-partnere (leste jeg et sted). Kan jeg få noen tips til hvordan jeg kan tenke anderledes for å akseptere og respektere antallet sex-partnere hun har hatt? Det gjør det ikke bedre at jeg kjenner 3 av eksene hennes, og det at hun kan være litt lat med barbering av jentebarten sin. Ja, du slutter å anse kvinner som noe du tar inn i hus, og lærer deg å ta de som de er, altså som sex. Man investerer ikke i sex, man nyter det, og finner på noe annet når man har nådd klimaks. Dama di har nemlig ikke et unikt høyt antall for alderen sin, og potensiale for at det er underdrevet er der også, så det er bare å ta realitetene som de er og forandre holdninger og verdier deretter. Man etablerer seg ikke med disse STD bærende bartøsene 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg synes han her oppsummerer ting helt fint: http://www.youtube.com/watch?v=wxWuREjuLAE 1 Lenke til kommentar
KidArctica Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg er litt enig i de som sier at det finnes en annen standard for jenter enn for gutter. Trådstarter kan for eksempel tenke på hvordan han hadde sett på det om det var omvendt, om han hadde hatt 20 sexpartnere og hun hadde hatt fire. Skulle hun da ha sett på ham som en horebukk? Om hun ble seksuelt aktiv da hun var 16 og "lovlig" har hun hatt litt under syv sexpartnere i året. I den alderen dere er i, prøver man seg ofte frem. Ikke alle er interesserte i å ha lange forhold etter at de har hoppet til køys - det gjelder både jenter og gutter. Og ikke alle ser på sex som en "big deal", som noe man må spare på, men velger å kose seg med det når de ikke er i et fast forhold. Trådstarter - du har tydeligvis pratet litt med kjæresten om dette, siden du har fått et antall. Om du tror det kan gjøre noen forskjell, så kan du jo spørre om hvorfor hun har hatt så mange partnere. Og hvorfor er fortiden hennes så fryktelig hvis hun sier at hun vil være med deg? Har du noen grunn til å mistro henne? For øvrig må jeg innrømme at jeg er usikker på om dette vil fungere. Jenten du er med virker frigjort og selvstendig, og når du allerede har relativt fordømmende tanker om henne er det mulig dere har såpass forskjellig ståsted at det blir vanskelig å respektere hverandre. At du også allerede har begynt å irritere deg over barbering (eller mangel på sådan), er også et faresignal. Mitt råd er uansett å tenke over hva du vil angre på mest; å slå opp eller gi det en sjanse. Ofte er det lettere å se på det på den måten. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå