Gå til innhold

Hvorfor får jeg fortsatt reklame i postkassa?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ringer helt konsekvent til selskapet det er reklame for, de får beskjed om å selv hente reklamen og beskjed om at fremtidig reklame sendes i retur som rekommandert sending.

Det funker alltid.

Hvorfor skulle du sende i retur som rekommandert sending? Det blir jo dyrt for deg? (135kr er jo billigste)

Lenke til kommentar

Rekommandert sending lager styr for mottaker, enkelt og greit.

Jeg betaler ikke for sendingen heller :)

Styr blir det :) men du må jo legitemere deg og betale ved innlevering, så skjønner ikke helt hvordan du skal unngå å betale for sendingen?

Lenke til kommentar

Det er da irrelevant, noen andre betaler for meg. Enkelt og greit.

Saken er den at rekommanderte sendinger lager styr for folka som har sendt, og styr for folka som har sendt er akkurat hva man ønsker.

Det skal dog sies at det har hendt bare 2 ganger at jeg har fått ny reklame etter en tydelig beskjed på telefon.

Lenke til kommentar

Det er da irrelevant, noen andre betaler for meg. Enkelt og greit.

Saken er den at rekommanderte sendinger lager styr for folka som har sendt, og styr for folka som har sendt er akkurat hva man ønsker.

Det skal dog sies at det har hendt bare 2 ganger at jeg har fått ny reklame etter en tydelig beskjed på telefon.

Problemet er jo at alle vi andre må jo betale for rekommanderte sendinger, så da er det jo ganske så relevant. Men nå kan jo uansett mottaker gi blanke i å hente ut sendingen også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du får det fordi postbudet får betalt pr reklame han/hun leverer ut. Og da driter Han/hun i om du har det klistremerket på postkassen din!

Nei. Han får betalt pr kg (evnt pr eksemplar ved tyngre reklame, som ikea eller clas ohlson).
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...