Gå til innhold

[Løst] Ønsker kommentarer build

Anbefalte innlegg

Jeg har etter hvert innsett at min gamle Q6600 ikke er helt siste mote lenger, og er på jakt etter noe nyere og ikke minst mer stillegående...!

Har satt sammen en liste som jeg gjerne skulle hatt noen innspill på. Er mange år siden jeg skrudde pc sist, så er usikker på hvor bra deler etc. passer sammen.

Foreløbig build:

Fractal Design R4
Gigabyte GA-Z87X-D3H
Intel Core i5-4670k
Cooler Master Silent Pro Gold 550w
Samsung 840 EVO 250gb
Kingston HyperX 8gb
Samsung DVD brenner
Noctua NH-U9B

Har skjermer, tastatur/mus, gpu fra før.

Jeg er på jakt etter noe som fungerer til mye, og gjerne uten så mye lyd.

Håper noen med mer know-how kan gi :thumbup: eller :thumbdown:

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VELDIG bra til første oppsett! Ikke mye å pirke på her ;) Lurer på hvilken GPU du har? Du kan kanskje vurdere en sterkere strømforsyning. Hvis stillhet er i fokus, tror jeg denne i så fall er veldig bra, evt. noe fra samme serie ;) Skal du overklokke og/eller kjøre SLI/CFX, må du ha en del kraft i PSU ;)

Lenke til kommentar

VELDIG bra til første oppsett! Ikke mye å pirke på her ;) Lurer på hvilken GPU du har? Du kan kanskje vurdere en sterkere strømforsyning. Hvis stillhet er i fokus, tror jeg denne i så fall er veldig bra, evt. noe fra samme serie ;) Skal du overklokke og/eller kjøre SLI/CFX, må du ha en del kraft i PSU ;)

Oi, takk! :) Godt å høre jeg ikke var helt på tur, selv etter mange år...! Har ikke allverdens til GPU, Geforce GTX550Ti, men jeg er heller ikke en stor spiller (Diablo 3, noe NFS, og annet gammel moro).

Valgte åpen prosessor for mulig overklokking i fremtiden, men er ikke noe jeg vurderer nå.

Lenke til kommentar

Oi, takk! :) Godt å høre jeg ikke var helt på tur, selv etter mange år...! Har ikke allverdens til GPU, Geforce GTX550Ti, men jeg er heller ikke en stor spiller (Diablo 3, noe NFS, og annet gammel moro).

Valgte åpen prosessor for mulig overklokking i fremtiden, men er ikke noe jeg vurderer nå.

Ok, i og med at du ikke har kraftigere GPU, holder den du har i forslaget ditt i lange baner, også hvis du skal overklokke. Fra mitt synspunkt er det ikke mer å si om oppsettet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...