zero_time Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg skal kjøpe nytt kabinett.. Men jeg vet ikke hvilket jeg skal kjøpe.. Vil ha et kabinett som er "pent" å se på, god plass i, og godt og enkelt å skru i... Vil helst ikke ha et kjedelig "grått" kabinett som alle andre har.. Som f.eks. Chieftec.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kor mykje peng du vil bruke da? Om du har råd er jo lian li det ultimate. :wink: Om du ikkje likar cheftec berre på grunn av utseende, så kanskje thermaltake X3? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvor mye skal du bruke? Hvor stor plass trenger du? Hvilke komponenter skal du ha i maskinen? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 AVANCE http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet367.htm Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Glemte å skrive hvor mye jeg skulle bruke :oops: vil ikke bruke mer enn ca. 1000 med PSU... Har tenkt å bestille disse komponentene: CPU: AMD Athlon XP 3000+ DVD Brenner: NEC DVD-brenner IDE ND-1300, Bulk DVD+R/+RW og DVD-R/-RW Harddisk: Maxtor DiamondMax Plus 9 200 GB 8 MB Hovedkort: Abit NF7-S V2 Ram: GeIL PC3200 Golden Dragon Series 512MB Skjermkort: PowerColor Radeon 9800 PRO 128 MB Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 De inkommende RaidMax midi towerne på microplex ser fine ut.. veit ikke om det er god plass eller om det er lett å skru i dem da De er også veldig billige Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Kjøp et aopen h600b kabinett det er pent og lett og skru i. Fikk terningskast 5. 350w psu følger med sammen en 80mm vifte Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 som sagt de nye raidmaxene som skal komme inn på microplex ser råe ut, hadde jeg vert deg ville jeg venta.. ikke koster de så mye heller, 495- tror jeg, og så vidt jeg vet er det ganske god plass i raidmax kabinetter. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ikke kjøp raidmax da!!! Dette er de største Thermaltake wannabe'ene jeg har sett siden krigen... Kjøp heller Tja... http://www.microplex.no/rubweb/prodpages/s...x1/kabinett.jpg Hva er vel lettere å skru i og vakrere og se på enn dette? Ikke vet jeg... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Compucase CI-69U6 fikk glimrende test her på huset. Jeg kjøpte det selv for et par måneder siden og er svært fornøyd. Stort, oversiktilig, solid, to 12 cm vifteplasser, kurant psu, god demping av drevstøy. Ser kanskje ikke så voldsomt fancy ut, men du får et kabinett du kan leve med så lenge atxstandarden er aktuell. Og det er vel en del år fremdeles. Og hvis du vil personalisere er det jo bare å ta frem malekost og sjablonger. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Er det noe i denne duren du mener? Gjesp.... Vel, bedere enn de tåplige Thermaltake wannabe'ene.... Raidmax... " border=0 alt="user posted image" > Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ja jeg og har et compucase-69 kabinett... bare at det er SORT.. og ser helt annerledes ut enn det som er ovenfor her... (Mye stiligere) So dostojevski sa så er det stortt, og har to 120x120 mm vifte plasser.. veldig deilig å ha et så stort kabinett når man ofte er inni for å rote litt rundt.. godt å ha litt lebensraum! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 godt å ha litt lebensraum! Heil og sæl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå