Joachim_F Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kongen av romstrategispillene er tilbake.Stardock kunngjør Galactic Civilizations III Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er så forvirret når jeg leser Stardock, siden jeg kjente dem for å lage Object Desktop og WindowBlinds. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ta det med ro, GalCiv 2 er så nært Master of Orion 2 man kan komme uten å bryte med copyrights og det der. Gleder meg til GalCiv 3. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Blir nok eit forhandskjøp dette med mindre prisen blir Planetarisk Øydelegging dyrt. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kongen av romstrategispillene er tilbake. MoO? Håpløs trailer forøvrig, men ellers er det jo en hyggelig nyhet for fans av serien. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 GC2 hadde et herlig og dypt system for krigsteknologi og personlig design av egne krigsskip, men bortsett fra den biten var alt svakere enn i Civilization-serien. Jeg håper på et bedre system for kolonisering og ekspansjon, samt et langt dypere system for kultur og politikk, så er de et godt stykke på vei. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) GalCiv2 var ikke såå verst, man savnet spesielt godkamper a la MoO1/2.Mmmm, MoO... Frister å bytte bilde til en av MoO2-lederne nå! Endret 16. oktober 2013 av Godsaker 1 Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Det er Stardock selv som lager det, og ikke Ironclad? Da venter jeg til spillet er ute. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ville ha bestilt dette så fort som mulig, men etter fadesen Fallen Enchantress skal Stardock se langt etter penger fra meg. Bukta stiller nok med det. Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Beklageligvis turbasert... Noen som har et eller flere tips for liknende RTS? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Sins of a Solar Empire er et 4X RTS satt i verdensrommet Beklageligvis turbasert... Noen som har et eller flere tips for liknende RTS? Sins of a Solar Empire Rebellion er på salg hos Steam akkurat nå Endret 20. oktober 2013 av Steinegal Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Sins of a Solar Empire er et 4X RTS satt i verdensrommet Beklageligvis turbasert... Noen som har et eller flere tips for liknende RTS? Sins of a Solar Empire Rebellion er på salg hos Steam akkurat nå Takker! Vil sjekke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå