Gå til innhold

Modding til BF1942; et par spørsmål om dette temaet..

Anbefalte innlegg

Jeg har lest noe, og sett haugevis av screenshots fra diverse mods til BF42.. Det jeg aldri har funnet et godt svar på, kanskje jeg ikke har lett godt nok men likevel, er dette: Hva gjør egentlig en mod med spillet? Blir det en egen shortcut som starter spillet med modden, slik at man fortsatt kan spille uten mod hvis man ønsker det? Og hvis jeg finner ut at modden ikke er noe for meg, kan jeg da slette modden uten å måtte reinstallere hele BF?

For mange kan dette virke som temmelig idiotiske spørsmål, men jeg har null og niks erfaring på dette området og søker derfor råd hos dere! Hvis noen kan hjelpe: Alle fornuftige svar settes stor pris på!! Legg gjerne til annen informasjon utenom akkurat hva spørsmålene mine dekker hvis du føler det kan være relevant..

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar..! Nå har jeg installert DC, og har fått dette til å funke. Var faktsik litt morro dette her med moderne våpen på BF... :D En ny "mod-gamer" er født...! :wink:

Mods er noe av det mest geniale med spillene, bare se på Half-Life, så har du et bra eksempel..

Lenke til kommentar

MOD's du innstallerer legges i Battlefield 1942Mods

For å kjøre en mod skriver du følgende i RUN:

"C:Program FilesEA GAMESBattlefield 1942BF1942.exe" +restart 1 +game NAVN-PÅ-MOD-MAPPE

For å slette en mod er det bare å slette den mappa MODen ligger i.

Vil anbefale denne siden til MOD-elskere til BF: http://planetbattlefield.com/bf1942/tweakin/mods/

Her ligger alle de offisielle MODdene til BF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...