balder100 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) test Endret 5. oktober 2014 av Liquidrubber 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 (endret) Jeg klarer ikke å se hvordan dette skal redusere vibrasjoner, det gjør vel ingenting med strukturen til metallet? Jeg har ikke instrumenter som kan måle dette på en god måte, hadde jeg hatt det hadde jeg villet testet det bare av nysgjerrighet. At det reduserer støy på tak ved regn, er vel fordi det er dempende. At det kan ha en "vanntett" funksjon er fullt mulig, og det samme gjelder lysrefleksjon. Vet ikke helt med deg, men sliter litt med å finne bruksområdet til det i kabinetter. Vet ikke om jeg ville hatt dette inni maskinen. Endret 20. oktober 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
balder100 Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Jeg glemte helt brann aspektet. Det ville derfor ikke være særlig smart å male innsiden av PC-en. Her har man uansett mulighet for å male hele PC-en utvendig å sette den ute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå