LiseBettina Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Greg «IdrA» Fields får nå lønn for å være mentor og kommentator i StarCraft II. Tidligere skandalespiller får personlig sponsor Lenke til kommentar
Puro Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Håper han har lært at fans er mer en trash som han får betalt for å være idiot mot. White-Ra må gni over litt awesome på Idra. Lenke til kommentar
Kuppz Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Synes IdrA er en fin fyr, uansett om han har oppført seg dårlig, fin nyhet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) White-Ra må gni over litt awesome på Idra. Enig der. Men ser ikke helt for meg de to som kompiser, men gudene vet. Kanskje 'upgreyds make' it happend? Endret 16. oktober 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Tenkte at det kunne bli noe slik. Jeg er glad for fyren og fortjener den jobben. Jeg tror også den jobben passer han bedre, enn å være spiller. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Det går an å håpe at han fungerer bedre i rollen han nå har i forhold til oppførsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå