Arodem Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 ? Vi skal vinne neste konsollgenerasjon, hevder utgiveren.Ubisoft utsetter kjørespillet The Crew Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Det er greit for meg, har ikke planer om å kjøpe PS4 med det første. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hmm, er ikke Watchdog og The Crew to av de tre salgstitlene som Sony har pratet mest om? Tredje er vel Killzone 4. Spørs hvordan det blir da Kanskje greit jeg venter til litt inni 2014 med kjøpet Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 RAD Crew derimot, ruller videre. 5 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Bra på to måter: 1. Det som kommer litt fram av TOO_TRILL her og, da slipper man å investere i ny konsoll med det første hvis dette er en av hovedgrunnene til å skaffe seg ny (i mitt tilfelle)! 2. De får lenger tid på seg til å utvikle spillet og vi slipper forhåpentligvis flere bugs, og kan kanskje håpe på et enda større spill enn i utgangspunktet! Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tipper MS ligger bak. Typisk di å svinge spillpisken. Fungerte jo fint med Rayman og man ser jo kor bra det salget går. Tipper eg hopper over The Crew og Watch Dogs slik eg gjorde med Rayman. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 RAD Crew derimot, ruller videre. Og det setter vi umåtelig pris på! (Bare ikke gå full Ocean) 1 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 kjipt, får håpe det ikke blir så ille forsinket. er jo håp for bra grafikk på pc for dette spillet siden det er laget for pc/ps4. selv om ps4 grafikken ikke er noe å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå