Beyma Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Heisann! Har en forelesning ang vold i media og skal skrive om hvordan vold i mediet blir fremstilt. MTP øsnker jeg å bruke bildet av det norske gta3 coveret som hadde så voldsomt med advarsler på seg. Noen som vet hva jeg mener og har det? Prøvd å Google etter det, men finner det ikke. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hmm, har coveret hjemne, men kan ikke huske voldsomt til advarsler. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har to kopier av GTA IV. På den jeg kjøpte først (på release) står det skrevet på norsk, svensk og dansk "Ekstremt voldelig innhold! Bør verken kjøpes eller benyttes av personer under 18 år." i en liten firkant nederst på forsiden av coveret. På kopien jeg kjøpte tre år senere er denne advarselen derimot fjernet. Vet at det ikke er GTA3, men det er nå i hvert fall en advarsel jeg ikke har sett på noen andre spill. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har to kopier av GTA IV. På den jeg kjøpte først (på release) står det skrevet på norsk, svensk og dansk "Ekstremt voldelig innhold! Bør verken kjøpes eller benyttes av personer under 18 år." i en liten firkant nederst på forsiden av coveret. På kopien jeg kjøpte tre år senere er denne advarselen derimot fjernet. Vet at det ikke er GTA3, men det er nå i hvert fall en advarsel jeg ikke har sett på noen andre spill. Hei stormeister! Er akkuratt den jeg mener! At det er gta4 er ikke så farlig! Kunne du ha tatt bildet av den og lastet den opp her, hvis det er greit at jeg kan bruke det. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror jeg har det jeg også, så om dette stemmer bruk det så mye du vil. http://imgur.com/gHnIHlY Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jepp, det er det samme som jeg har. Det andre coveret er helt likt, bare at den advarselen er borte av en eller annen grunn. Får ikke til å ta noe bedre bilde enn det SvennAndre postet, så det er ikke vits at jeg tar bilde. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror jeg har det jeg også, så om dette stemmer bruk det så mye du vil. http://imgur.com/gHnIHlY Ja, bruker den! Takk skal dere ha! Den som var på GTA 3 spillet var dog mye større. Ble en magnet for barn. Er nok en grunn til at den ble så liten på GTA 4 spillet. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Her er GTA III-coveret. Strengt tatt omtrent samme klistremerket på det. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Tusen takk teitur! Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Dette er vel høyinteressant sånn sett: Selv høyst urealistisk spill med noen få piksler hindrer ikke folk i å mene at slikt er perverst, sykt og grusomt. Endret 17. oktober 2013 av Andrull Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 17. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2013 Dette er vel høyinteressant sånn sett: Selv høyst urealistisk spill med noen få piksler hindrer ikke folk i å mene at slikt er perverst, sykt og grusomt. Takk for tips Andrull! Men denne har jeg allerede! Ganske så legendarisk den artikkelen der Lenke til kommentar
Braljar Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Haha som den syke personen jeg er så elsker jeg Doom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå