henrik_s Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hei! har ein Athlon XP 1700 så kjøre på 133FSB, hovedkortet støtter ikkje høgare enn 133FSB, går det ann og overklokke på dette hovedkortet (A7N266-VM , ja vett d suge...). eller heilt umulig? Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 selvsakt kan du overklokke! det kan du nesten på alle hovedkort, hvis de ikke kommer fra en compaq maskin.. du må nok bruke jumpre da.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei! Har akkurat samme HK og CPU som deg, og jeg vil bare di at det er HELT HELT umulig å overklokke med det hovedkortet uten fysisk å lodde,bruke slegge, hagle osv. Skal kjøpe meg et Abit hk istedet snart, anbefaler deg å gjøre det å! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei! Har akkurat samme HK og CPU som deg, og jeg vil bare di at det er HELT HELT umulig å overklokke med det hovedkortet uten fysisk å lodde,bruke slegge, hagle osv. Skal kjøpe meg et Abit hk istedet snart, anbefaler deg å gjøre det å! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 Hei! Har akkurat samme HK og CPU som deg, og jeg vil bare di at det er HELT HELT umulig å overklokke med det hovedkortet uten fysisk å lodde,bruke slegge, hagle osv. Skal kjøpe meg et Abit hk istedet snart, anbefaler deg å gjøre det å! var redd for d ja....trorkje eg tar sjansen på å lodde ting å ta fram hagla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå