Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Albert; "Sementblander ..? Bygge brannmur ..?". Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei. PC Muus skulle akkurat til å fylle sementblanderen med vann, men jeg fikk stoppet ham i siste liten ! Hva blir det neste ? Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei Albert. Det er da klart at PC Muus tror han må bygge brannmur inne, for å holde branner ute ! Noe annet ville jo være ulogisk. Jeg tror kanskje jeg ville vært litt tilbakeholden med å utdype dette med PC og virus i denne sammenhengen. Da vil nok sikkert det bli noe av det neste Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei Albert. Det er da klart at PC Muus tror han må bygge brannmur inne, for å holde branner ute ! Noe annet ville jo være ulogisk. Jeg tror kanskje jeg ville vært litt tilbakeholden med å utdype dette med PC og virus i denne sammenhengen. Da vil nok sikkert det bli noe av det neste Mvh Lisbeth. Hei, Lisbeth. Takk for hyggelig kommentar, men vær litt forsiktig så du ikke bidrar til flere nestenulykker ! ! Jeg tør ikke nevne ordet vovirorusos ("røverspråk") engang ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Du er visst en liten spøkefugl du Albert. Artig bilde. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hehe, litt morsomt bilde, spesiellt tatt teksten til betraktning! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Du er visst en liten spøkefugl du Albert. Artig bilde. Hei, Harald G. Ja, denne figuren, - Per Christian Muus, er i ferd med å bli et ukentlig innslag. Selv kunne han tenke seg å bli portrettert på Akam hver dag, men da blir'n bare innbilsk ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hehe, litt morsomt bilde, spesiellt tatt teksten til betraktning! Hei, Jan Erik, og takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Ja, bildetittelen kan ikke være lang, så jeg må bruke forklarende tekst i tillegg. Vennlig hilsen Albert Andersson.. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har stor sans for PCM! Hva er egentlig det formelle forholdet mellom Albert og PCM? Er han din sønn eller er du hans sønn? Annet slektsforhold? Bare bor han hos deg? Eller er ingen av dere riktig sikre på noe av dette.......? Litt nysgjerrig jeg. 1 Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror PC Muus innerst inne vet at vi ikke trenger flere "murer", ganske så fint det ? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Har stor sans for PCM! Hva er egentlig det formelle forholdet mellom Albert og PCM? Er han din sønn eller er du hans sønn? Annet slektsforhold? Bare bor han hos deg? Eller er ingen av dere riktig sikre på noe av dette.......? Litt nysgjerrig jeg. Hei, Jan Egil. Takk for interessen og innspill, - nå vet jeg om en som blir ekstra glad ... PC Muus har inntil ganske nylig vært en ordinær datarekvisitt, men så er han etterhvert blitt liksom levende, og har utviklet en egen personlighet preget av vennlighet og naivitet, og han er både energisk og oppfinnsom. Dette medfører at han setter i gang med noe, - uten tanke på konsekvensene, og jeg må ordne opp. Min rolle er å være forsørger, formynder og oppdrager, - som en far, men jeg er ikke faren hans. Han har så langt ikke gitt uttrykk for noen sterk relasjon til meg, men jeg tror han føler trygghet. Han er nok i større grad knyttet til noen få, nære venner, og han ønsker seg flere ... . Dette har utviklet seg på en måte som kan minne om Carlo Collodis fabelaktige bok, "Pinocchio", men det er ikke tilsiktet, - bare tilfeldig ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Tror PC Muus innerst inne vet at vi ikke trenger flere "murer", ganske så fint det ? Hei, Laila. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg hadde noe trøbbel med PC'en for noen dager siden, og måtte sjekke opp blant annet brannmuren. Det gikk ikke hus forbi, og i løpet av kort tid hadde PC Muus gjort forberedelser til å bygge en brannmur, - men for ham er en mur noe håndfast, "... En mur er en mur ...", og det nytter ikke å forklare at en brannmur i denne sammenhengen er et program ! Er ellers helt enig med deg, - vi trenger ikke flere "murer" Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hihi morsomt du har mye humor i dine bilder må jeg si det er oppfriskende!! Bra jobba!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hihi morsomt du har mye humor i dine bilder må jeg si det er oppfriskende!! Bra jobba!! Hilsen Tove i, Hei, Tove. Takk for blid og hyggelig kommentar Jeg er glad for at disse situasjonsbildene blir satt pris på, men jeg gjør jo egentlig ikke annet enn å observere og formidle episoder i livet til PC Muus ... Vennlig hilsen Albert Andersson.. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei, Laila. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg hadde noe trøbbel med PC'en for noen dager siden, og måtte sjekke opp blant annet brannmuren. Det gikk ikke hus forbi, og i løpet av kort tid hadde PC Muus gjort forberedelser til å bygge en brannmur, - men for ham er en mur noe håndfast, "... En mur er en mur ...", og det nytter ikke å forklare at en brannmur i denne sammenhengen er et program ! Er ellers helt enig med deg, - vi trenger ikke flere "murer" Vennlig hilsen Albert Andersson. Hehe,,,, Han kunne jo risikert å bli innestengt, eller utestengt...., og bakdører vet han vel ikke noe om? Bra du passer på han! Du må hilse Per Christian og si at vi digger'n uansett! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei, Laila. Takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg hadde noe trøbbel med PC'en for noen dager siden, og måtte sjekke opp blant annet brannmuren. Det gikk ikke hus forbi, og i løpet av kort tid hadde PC Muus gjort forberedelser til å bygge en brannmur, - men for ham er en mur noe håndfast, "... En mur er en mur ...", og det nytter ikke å forklare at en brannmur i denne sammenhengen er et program ! Er ellers helt enig med deg, - vi trenger ikke flere "murer" Vennlig hilsen Albert Andersson. Hehe,,,, Han kunne jo risikert å bli innestengt, eller utestengt...., og bakdører vet han vel ikke noe om? Bra du passer på han! Du må hilse Per Christian og si at vi digger'n uansett! Hei igjen, Laila. Dersom PC Muus hadde kommet i gang med muren, er jeg relativt sikker på at han ville ha murt seg selv inne ! Du har så rett, ordet "bakdør" er totalt meningsløst for ham ... . PC Muus hilser tilbake, - lettere "anterert", han vet ikke helt hvordan han skal forholde seg til oppmerksomhet, - men han nyter det ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så lenge han holder seg godt unna Mouse-trapperen, så går det vel bra. Synes han virker veldig seriøs, siden han har tanker rundt dette med brannmur. Skulle PC Muus allikevel brenne seg, så kan han jo få besøk av PC Doctor. Artig, denne serien... Følger spent med på hva neste "stunt" blir... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Så lenge han holder seg godt unna Mouse-trapperen, så går det vel bra. Synes han virker veldig seriøs, siden han har tanker rundt dette med brannmur. Skulle PC Muus allikevel brenne seg, så kan han jo få besøk av PC Doctor. Artig, denne serien... Følger spent med på hva neste "stunt" blir... Hei, SveinMM. Takk for hyggelig, kreativ og omsorgsfull kommentar ! Ja det skulle ikke undre meg om han blir nødt til å visitere Hr. PCDoctor før eller siden ... . Ja, ikke for det, han lever ganske sunt, - det går mest i raw-kost ... Jeg er både spent og engstelig med tanke på neste stunt ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg