Cuneax Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Lite å rope hurra for ved lansering for hodetelefonentusiaster.PS4 og Xbox One støtter ikke ditt dyre hodesett Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hadde kanskje vært bra å forklart hvorfor de ikke vil fungere? Hvis jeg plugger mine hodetelefoner inn i TV'n så vil det altså ikke komme lyd i de? Eller er det bare hvis de kobles direkte inn i konsollen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 LoveAmiga: Så vidt jeg kan skjønne betyr dette at de ikke støtter USB-hodesett, og heller ikke har en mikrofonutgang. Det vil selvsagt ikke være noe problem å sende lyd over HDMI til forsterker og koble hodetelefoner til den. Lenke til kommentar
Mr_totto Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har Astro A50, og fikk mail fra Astro om at headsettet mitt kom til å være 100% kompitabelt med neste gen med konsoller. Man vil trenge en adapter til xbox one, men utenom det så skal alt funke uten noe spesielt med oppdateringer og innkjøp av nytt headsett tilpasset konsollene. Det var i hvert fall slik jeg forsto det. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) LoveAmiga: Så vidt jeg kan skjønne betyr dette at de ikke støtter USB-hodesett, og heller ikke har en mikrofonutgang. Det vil selvsagt ikke være noe problem å sende lyd over HDMI til forsterker og koble hodetelefoner til den. Enn at det i det hele tatt skal være diskusjon om at headset fungerer. Glad jeg holder meg til PC, så får konsoll-gjengen holde seg til disse begrensende maskinene. Endret 16. oktober 2013 av LoveAmiga 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Nok en ting med konsoller som gjør at de er ganske dyre i drift.... AtW Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Generasjonskrigen i eit nøtteskal. Sony fikser med softwareupdate mens Microsoft krever at du kjøper eit adapter. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Mitt headsett har optisk inn. Har konsollene gått over til kun HDMI lyd ut? Lenke til kommentar
Idba Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Sony har sagt at det kommer mer info om bluetooth headset snart, og de har allerede lovt at de kommer til å funke (etterhvert). Mitt headsett har optisk inn. Har konsollene gått over til kun HDMI lyd ut? Det er jo optisk inn på PS4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg