AvaloN - TLW Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Min niese trenger en ny maskin, og spurte meg om jeg kunne komme frem med noe... Men jeg har ikke peiling på hva slags specs en maskin bør ha for å være brukende til en som tegner. Hun har ett tegnebrett som hun bruker flittig, vet ikke hvilken modell. I fremtiden så er det mulighet for at jeg klarer å overtale hennes mor (Min søster) hat hun burde få seg en større skjerm med god oppløsning. Noen som har erfaring med maskiner for tegning? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hva slags tegning er det snakk om her? Det er mange valg mellom CAD og Paint Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Ikke CAD, dette er mer en hobby hun holder på med, og noe hun har gode ferdigheter med også. Er bare 14 år for øyeblikket... Kanskje det utvikler seg til noe mer i senere år. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Sikkert photoshop da går jeg utifra. En ordinær bærbar med litt skjermkort til en 6-7 tusen burde da duge i massevis. Photoshop krever littegrand Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Photoshop og paint er vell noen passende programmer her Da passer en Hp Pc til 3000 kroner, men hvis den skal kunne brukes til andre ting så vil jeg gå opp i 4000 kroner. Får mye mer ut av pengene av det. Ellers så krever ikke Paint og Photoshop mye kraft. Kan men nesten gjøre med hvilken som helst Pc. Hvordan er Budsjettet? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så vidt jeg har forstått det skal Surface til microsoft være ypperlig til dette. Vurderer å kjøpe en til madammen til jul. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Ja, hun vet hva hun vil ha. Asus. Kom frem til en maskin. Takker for interessen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Håper hun blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå