Gå til innhold

Ny TV til film / spilling

Anbefalte innlegg

Hei, har flyttet inn på hybel og har lyst på en TV.

Tenker en 32", eller 37" burde være en passe størrelse på en hybel.

Tenkte å bruke 4-5 tusen kr, men kan strekke meg litt til hvis det er verdt det.

Noe TVen må ha er en inngang slik at jeg slipper selve dekoderen ved siden av TVen til riksTV. TVen kan ikke være plasma. PCen skal også bli brukt til å se film osv fra PCen, samt spille litt.

Har litt lyst på en 3D TV, men dette er absolutt ikke viktig.

Grunnen til at jeg poster dette her er i håp om noen kan hjelpe meg i valg av TV. Jeg har null peiling på TV og lurte på om noen kunne hjelpe meg. Jeg bor nesten 10 mil til nærmeste elektrobutikk(som jeg vet om), og har derfor ikke mulighet til å se på TVer selv, så selve kjøpe vil bli gjort på nette.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=777520#extra

Har sett litt på denne på nette, men vet ikke om den er god. Ser ut som den har gode tilkoblingsmuligheter.

Håper noen her vil hjelpe meg litt, eller komme med noen tips :)

PS. Jeg har planer om å bruke den med en bordantenne, men mangler også det, så hadde vært fint med tips der også :)

Endret av GtHoo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke jeg kan bestille TVen enda. Har nylig flytter midlertidig på hybel og vil ikke måtte betale NRK lisens. Tenkte å bestille den i mitt mors navn om ca 1 måned, da hun kommer på besøk. Eller kan jeg hente den, selv om den står på hennes navn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...