Gå til innhold

Nettbrett fra 7" og oppover som er billig og greit

Anbefalte innlegg

Godt eksempel på hvor godt iOS er optimalisert i forhold til Android.

på en iPad mini går menyen veldig smooth \ surfing osv går som det skal, mens på en galaxy tab 2 7 lugger det fælt overalt om man ser etter :)

GPUen + gammel versjon av android + touchwiz + sikkert tregt internminne er nok heller forklaringen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gammel versjon av android? Kjører den ikke på noe 4.2.1 eller noe i den duren? Er vel ikke såå gammelt :)

Min kjører forøvrig på 4.3 :)

Tab 2 7.0 kjører 4.1.1 med nyeste offisielle firmware ifølge gsmarena, begynner jo å bli en stund siden det kom ut, men det er ikke veldig store endringer frem til 4.3.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Vi er ikke fornøyd med kjøpet. Samsung galaxy tab 2 7" var veldig treg på enkel nettsøking. Selv vår gamle Ipad 2 er raskere på å åpne nettsider. Noen ganger opptil 8-10 sekunder på samme nett, så vi kommer til å bytte den mot noe raskere. Jeg trodde at slikt var så enkelt at nettet var begrensningen og ikke prosessorkraft i enhetene.

Er Galaxy tab 2 10" noe raskere enn 7?

Lenke til kommentar

Vi er ikke fornøyd med kjøpet. Samsung galaxy tab 2 7" var veldig treg på enkel nettsøking. Selv vår gamle Ipad 2 er raskere på å åpne nettsider. Noen ganger opptil 8-10 sekunder på samme nett, så vi kommer til å bytte den mot noe raskere. Jeg trodde at slikt var så enkelt at nettet var begrensningen og ikke prosessorkraft i enhetene.

Er Galaxy tab 2 10" noe raskere enn 7?

Jeg har nexus 7 og en ipad2. Nexusen har ikke sjans mot ipaden når det gjelder opplevd speed.

Men du skriver billig og greit. Da kan jeg anbefale nexusen, men som sagt så tror jeg ikke du vil føle at den er no raskere enn ipaden din..

Endret av MobilNerd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...