EirikLF Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Godt eksempel på hvor godt iOS er optimalisert i forhold til Android. på en iPad mini går menyen veldig smooth \ surfing osv går som det skal, mens på en galaxy tab 2 7 lugger det fælt overalt om man ser etter GPUen + gammel versjon av android + touchwiz + sikkert tregt internminne er nok heller forklaringen. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Gammel versjon av android? Kjører den ikke på noe 4.2.1 eller noe i den duren? Er vel ikke såå gammelt Min kjører forøvrig på 4.3 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) Gammel versjon av android? Kjører den ikke på noe 4.2.1 eller noe i den duren? Er vel ikke såå gammelt Min kjører forøvrig på 4.3 Tab 2 7.0 kjører 4.1.1 med nyeste offisielle firmware ifølge gsmarena, begynner jo å bli en stund siden det kom ut, men det er ikke veldig store endringer frem til 4.3. Endret 16. oktober 2013 av EirikLF Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2013 Vi er ikke fornøyd med kjøpet. Samsung galaxy tab 2 7" var veldig treg på enkel nettsøking. Selv vår gamle Ipad 2 er raskere på å åpne nettsider. Noen ganger opptil 8-10 sekunder på samme nett, så vi kommer til å bytte den mot noe raskere. Jeg trodde at slikt var så enkelt at nettet var begrensningen og ikke prosessorkraft i enhetene. Er Galaxy tab 2 10" noe raskere enn 7? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjøpn Nexus 7 så er problemet løst. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Vi er ikke fornøyd med kjøpet. Samsung galaxy tab 2 7" var veldig treg på enkel nettsøking. Selv vår gamle Ipad 2 er raskere på å åpne nettsider. Noen ganger opptil 8-10 sekunder på samme nett, så vi kommer til å bytte den mot noe raskere. Jeg trodde at slikt var så enkelt at nettet var begrensningen og ikke prosessorkraft i enhetene. Er Galaxy tab 2 10" noe raskere enn 7? Jeg har nexus 7 og en ipad2. Nexusen har ikke sjans mot ipaden når det gjelder opplevd speed. Men du skriver billig og greit. Da kan jeg anbefale nexusen, men som sagt så tror jeg ikke du vil føle at den er no raskere enn ipaden din.. Endret 21. oktober 2013 av MobilNerd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå