StTony Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, første innlegg så er ikke vandt me "normene" Er en gutt på 18 år, sliter med å finne ut om eg er biseksuell, bifil osv. Har hatt erfaring me gutter, og konne godt gjort det igjen med den personen. Men merke eg ikkje har lyst t å gjøre noe me andre gutter. Så synst det er litt spessielt. Noen råd? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Vel, jeg vil ikke akkurat si du er straight siden du kunne tenkt deg å gjøre noe igjen med kompisen din. Men det er vel ikke så farlig, er det det? Lenke til kommentar
StTony Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Vel, jeg vil ikke akkurat si du er straight siden du kunne tenkt deg å gjøre noe igjen med kompisen din. Men det er vel ikke så farlig, er det det? Nei er jo ikke det, men hadde vert kjekkt å funnet ut "ka" eg e Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du er bare 18 og hormonene dine løper villt. Det kan godt være du finner ut du ikke tenner på gutter lengre når du blir eldre. Lenke til kommentar
StTony Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Kan godt ver. Takk for svar Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du kan også velge å ikke synes det er så viktig. Jeg er veldig usikker på min sekualitet, og et veldig komfortabel med det. Ser ikke noe poeng i å sette meg i en bås, og velger å se på folk individuelt om jeg er (sekuelt) interesert i dem. Mye enklere for min del. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Til OP: Du er du. Ingen grunn til å finne ut hvilken bås du skal puttes inn i. Er jo strengt tatt ingen forskjell på deg hva enn du liker, hva du fantaserer om, hva du vil eller ikke vil. Å bli dytta inn i en bås fordi store deler av verden mener at alle mennesker kan beskrives er noe tull. Du er du, så lenge du er komfortabel med hvem du er, så spiller det ingen rolle sånn egentlig. EDIT: Battaman postet mens jeg gjorde pittelitt research - og kom med en ny bås man kan putte folk inn i. Panfili, gjerne beskrevet som at man tiltrekkes av personer på ett litt "dypere" plan. At kjønn ikke har betydning, at kjønn (som i maskulin og feminin) er skapt av samfunnet, og er delvis tillært. At det derfor er irrelevant hva som er på brystet og mellom beina på personen. Men at det er personligheten og mennesket på innsiden som er interessant, og som på den måten utløser den seksuelle interessen. Whatever floats your boat, så er det en ting som uansett stemmer: Du er deg, og det! Det er helt okey EDIT 2: Fjernet litt Endret 15. oktober 2013 av Stoddart 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg