Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usikker på om jeg er bifil. Hvordan finne ut?

StTony

Anbefalte innlegg

Hei, første innlegg så er ikke vandt me "normene"

Er en gutt på 18 år, sliter med å finne ut om eg er biseksuell, bifil osv. Har hatt erfaring me gutter, og konne godt gjort det igjen med den personen. Men merke eg ikkje har lyst t å gjøre noe me andre gutter. Så synst det er litt spessielt. Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til OP: Du er du. Ingen grunn til å finne ut hvilken bås du skal puttes inn i. Er jo strengt tatt ingen forskjell på deg hva enn du liker, hva du fantaserer om, hva du vil eller ikke vil. Å bli dytta inn i en bås fordi store deler av verden mener at alle mennesker kan beskrives er noe tull. Du er du, så lenge du er komfortabel med hvem du er, så spiller det ingen rolle sånn egentlig.

EDIT: Battaman postet mens jeg gjorde pittelitt research - og kom med en ny bås man kan putte folk inn i. Panfili, gjerne beskrevet som at man tiltrekkes av personer på ett litt "dypere" plan. At kjønn ikke har betydning, at kjønn (som i maskulin og feminin) er skapt av samfunnet, og er delvis tillært. At det derfor er irrelevant hva som er på brystet og mellom beina på personen. Men at det er personligheten og mennesket på innsiden som er interessant, og som på den måten utløser den seksuelle interessen.

Whatever floats your boat, så er det en ting som uansett stemmer: Du er deg, og det! Det er helt okey :)

EDIT 2: Fjernet litt :)

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...