MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 hei jeg har flere ganger drømt at jeg sto på toppen av en bygning og var på live nyheter og truet med å hoppe om ikke Jennifer Aniston kom så jeg fikk pule henne, kan dette være en ide for jomfruer i nød? hehe.. kjenner jeg begynner å bli ganske sexfrustrert. har ikke hatt sex på.. vel.. jeg har aldri hatt sex med jenter Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Om hun kommer vil du med din manglende erfaring og med alt det presset du har skapt få store problemer med å få snurrebassen i gang. Jeg vil altså tro at kvelden vil bli langt hyggeligere om du tilbringer den hjemme med et glass vin og frøken høyrehånd. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så vidt jeg vet har ingen forsøkt å gjøre det. Men jeg mistenker at du blir skuffet hvis du prøver. Jennifer Aniston er sikkert opptatt med andre ting og jeg tror ikke at noen får mer lyst til å ha sex med deg hvis du vil ta livet ditt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jennifer er for gammel uansett. 1 Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 hun må da være villig til å la meg smake litt på henne om hun kan redde ett liv?? Jennifer er drømmen.... ikke for gammal Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvis det hadde funket hadde vi hatt mange stakkarslige mannfolk på toppen av diverse byggverk rundt omkring i verden, skal jeg love deg. 2 Lenke til kommentar
Lussi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Lite er like attraktivt og sjarmerende for kjendiser som å forsøk på å manipulere seg til sex ved trusler om selvmord dersom de ikke går med på det, har jeg hørt. Høres effektivt ut. Det finnes vel en mellomting mellom å ikke ha sex i det hele tatt og å skulle sette himmel og jord i bevegelse for å ligge med Jennifer Aniston under dekke av at hvis ikke hopper du fra en bygning? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 courtney cox er en dame jeg vil slikke hensynsløst og..... mmm finnes mange deilige damer der ute Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Du er syk. hvorfor sier du det?? Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Overskrift: true med selvmord om man ikke får sex sykt nok for min del. hvor gammel er du? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Overskrift: true med selvmord om man ikke får sex sykt nok for min del. hvor gammel er du? bare ett forslag... eller tips.. vet ikke.. hehe. poenget er om det er noe som kan verre aktuelt? jeg har ikke tenkt gjøre det altså med det første i hvertfall. er 20 Endret 15. oktober 2013 av MrArbeidsledig Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Nei, det er ikke aktuelt. Du er fortsatt ung, det går bra. Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Nei, det er ikke aktuelt. Du er fortsatt ung, det går bra. hmm... singel du eller? Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 og der folkens...har dere grunnen til at jeg får slike tanker... ingen som vil ha meg uansett Lenke til kommentar
MrArbeidsledig Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 kjør ham i grøfta og dritt i ham..? det er det? oppgitt nå Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jennifer er for gammel uansett. Hoho ho fucking ho. Da har du ikke sett de nye filmene hennes. You take that back The older they are the better they are in bed (Trust me) Endret 16. oktober 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) The older they are the better they are in bed (Trust me) Jeg har hatt et forhold med ei på 44 år i et år(det handlet bare om sex, da). Jeg vet hva du snakker om. Datteren var et år yngre enn meg. Uheldigvis fikk jeg aldri tafsa på datteren. Endret 16. oktober 2013 av Bundy Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Gjennom dialog med SSFF, Seksjon for selvmordsforskning og forebygging, har vi fått råd om hvordan vi skal behandle innlegg fra forumbrukere som vurderer selvmord. Tråden blir derfor stengt og vi henviser den eller de som måtte ha reelle tanker om dette, til profesjonell hjelp. Forumbrukerne her inne har ikke nødvendigvis nok kunnskap og forutsetning til å takle en situasjon som dette. Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe deg med den slags tanker. Vi oppfordrer deg på det sterkeste til å ta kontakt med en av disse for en prat. Du kan også ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS.Kriseinformasjon i nødstilfelleKrisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97)Kirkens SOS Chat (åpningstid mandag til fredag 18:30-22:30) Om noen har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg, eller andre i moderatorlaget til diskusjon.no, over personlig melding. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg