medlem-156941 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kjøpte i fjor mobil med abonnement, der månadsprisen vart satt til 399 pr mnd for nedbetaling av mobil, pluss sjølve abonnementet. No dei siste månedane har eg sett at prisen pr mnd har auka til 449 istadenfor. Tidligare i år kom Djuice med gratis sms/mms/ringetid, og eg sendte då epost og spurte om eg kunne få det nye abonnementet uten at det kosta noko ekstra. Det var greit. Begge abonnementa var i utgangspunktet same, komplett M. No i ettertid, har eg blitt belasta for 449 pr mnd, har dei lov til å øke prisen då, uten mitt samtykke, når eg er under bindingstid? Har eg noko å klage på? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvis det er "nonstop M" hos djuice du ble flyttet til har det en pris på 449 kr i bindingstiden og så går det ned til 199 kr etter 12 måneder. Såvidt jeg forstår deg rett ba du om å bytte til dette og du kan stort sett gå oppover til andre abonnement i bindingstiden, bare ikke motsatt vei, så trodde du at du kunne få et dyrere abonnement til samme lave pris? Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvis det er "nonstop M" hos djuice du ble flyttet til har det en pris på 449 kr i bindingstiden og så går det ned til 199 kr etter 12 måneder. Såvidt jeg forstår deg rett ba du om å bytte til dette og du kan stort sett gå oppover til andre abonnement i bindingstiden, bare ikke motsatt vei, så trodde du at du kunne få et dyrere abonnement til samme lave pris? Eg ba om å byte til det, ja. Problemet er at eg spurte om det ville bli noko endring i prisen, og han eg prata med sa nei. Første månedane var prisen uendra, men plutselig har den gått opp. Har kopiert fra eine eposten eg fekk: "Vi har nå endret ditt abonnement slik at du har djuice nonstop M med fri bruk av ringeminutter, SMS og MMS, samt 1000MB datatrafikk pr mnd. Månedsprisen er som før, kr 399,- i bindingsperioden, deretter kr 199,- pr mnd." Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har du hørt med djuice? Ikke alltid slike selskap har stålkontroll på hva de sender ut av fakturaer. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Har du hørt med djuice? Ikke alltid slike selskap har stålkontroll på hva de sender ut av fakturaer. Sendte en epost der eg spurte kvifor prisen hadde gått opp, og fekk svar tilbake at det var fordi eg hadde skifta abonnement. Svarte deretter at eg hadde blitt fortalt at prisen skulle vere uendra. Har ikkje fått svar etter det. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ok, da tyder det jo på at de bare roter. Legg ved mailen du fikk som bekreftelse når du byttet. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Satser på det, får prøve det og sjekke om eg får svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå