Øsse Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det hele begynte med at jeg installerte WinXP for første gang på lenge, jeg har hatt Win2000 i lange tider nå. Jeg tok Windows Update og alt var greit. Installerte drivere og alle programmer fungerte i harmoni. Det var da jeg skulle spille CS at det begynte å tulle seg. Hver gang jeg brukte noen av piltastene lagde det en sånn skifte-våpen-lyd, og piltastene utførte gjerne andre kommandoer i tillegg. Jeg ble ganske irritert og formaterte hele skiten og lå alt inn på nytt. Dette fungerte og bra helt til det "naturlig nok" begynte å tulle seg igjen. Nå sitter jeg fremdeles med den andre XP installasjonen og lurer på hva som foregår. Jeg har avsinstallert alle Windows Updates men problemet er der forsatt. Det virker som tastaturet ikke bryr seg om hvilket program som kjører og dermed med utfører sine "basic" kommandoer, (opp, ned osv.) Dette tror jeg pga. inni menyen på CS og HL når jeg skal velge en knapp, hopper den gjerne over i feltet ovenfor uten å gjøre noe spesielt. Og i Ventrilo når jeg skal si hvilken kanpp jeg skal bruke, kommer den en sånn plingelyd som det kommer når jeg trykker en knapp som ikke har noen funksjon. Ventrilo for riktignok med seg hvilken tast jeg trykker ned. Jeg kan jo selvfølgelig legge det til manuelt i config.cfg, f.eks. bind "UPARROW" "+forward" men den skifte-våpen-lyden er der forstatt. Hva kan jeg gjøre? Bør jeg kjøpe nytt tastatur? Og hvis ikke det hjelper? Jeg har veldig lyst å både behold Windows XP og kunne forsette med å oppdatere det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå