euph Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, Jeg bruker PS3 til å streame Netflix. Når norske varianten ble "tom", gikk jeg over til å bruke primary 109.123.111.24 og DNS secondary: 190.14.36.90. De resolver til uk2net og et merkelig selskap i Panama, fiffig nok. Anyways, da fikk jeg Amerikansk Netflix, kun på PS3'n (win). Nå har vi lyst til å se Breaking Bad ferdig, som foreløpig kun britisk Netflix tilbyr. Jeg hanket derfor inn britiske DNS servere og oppdaterte PS3'n - men til ingen nytte. Etter godt over 10 forskjellige DNS'er kommer jeg fortsatt bare på norske Netflixen. Bytter jeg tilbake til IP'ene nevnt over så får jeg amerikansk igjen på blunket (ingen ps3 boot needed). Dette gjorde meg nysgjerrig, både på om noen har en gratis løsning på å se britisk netflix på ps3 (merk igjen; gratis og via PS3). Men også på hvorfor disse to IP'ene øvert "funker", mens andre ikke gjør det. Hva er spesielt med de IP'ene som trigger netflix til å tro at jeg befinner meg i US? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå