Øystein.F. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ubisofts stortittel blir ikkje ferdig til jul.Storspelet Watch Dogs er utsett Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Whaaaaat!? Blææ, det spillet jeg gledet meg mest til ved launch... Typisk Edit: Sendte mail til Gamezone nå for å høre hva som skjer med forhåndsbestillinger av PS4 m/ Watch Dogs (og valgte "samlet levering"). Jeg velger fint å få maskinen uten spillet, vil ikke vente til over nyttår. Endret 15. oktober 2013 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Helt greit for min del. Er jo ikke mulig å få tak i en PS4 før etter nyttår uansett. Endret 15. oktober 2013 av -Morten_ Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ble vel for tett på Assassin's Creed IV. Tviler på at jeg hadde kjøpt begge, har gått en stund og vurdert om jeg i det hele tatt skal skaffe et av dem. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 meh...blir avbestilling av ps4 og watch dogs da... eneste spillet eg kunne tenke meg på ps4 ved launch, nå ser eg ingen grunn til å forhåndsbestille noen av delene... 1 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Glad jeg bestile det til 200kr fra Komplett Er bare å vente til det plutselig dukker opp 2 Lenke til kommentar
TomKjeks Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 lurer på hvor mye Microsoft måtte ut med for å holde igjen dette til deres egen maskin kommer ut her over vannet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 lurer på hvor mye Microsoft måtte ut med for å holde igjen dette til deres egen maskin kommer ut her over vannet Microsoft har ikke betalt Ubisoft noe... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Helt i orden, jo færre bugs og penere spill jo lenger kan jeg vente Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg må innrømme, den første tanken jeg hadde var at de følte de kanskje ville skuffe etter GTA 5, og den mottagelsen den har fått.. Gleder meg skikkelig til Watch Dogs, og selv om jeg synes det er kjipt at den blir utsatt, er jeg glad for at kvalitetssikring er grunnen.. Selv tror jeg som sagt at de føler at de må enten utvide verden mer, legge inn flere random events, etc., flere missions, mm., slik at folk ikke skal bli skuffet over mulighetene i WD i forhold til GTA5.. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Høres fornuftig ut, men jeg tror ikke noe på forklaringen. Sannheten er at per nå stjeler GTA V det meste av oppmerksomhet, å lansere to så like spill som tildels ligner mye på hverandre og benytter mange av de samme menikanikkene er svært risikabelt. Dessuten vil dette gi oss europeere mulighet til å få oppgradert til neste generasjon spillkonsoll for maksimalt utbytte av spillet. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 heter det ikke utsatt? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 heter det ikke utsatt? Ikke på nynorsk :-) Lenke til kommentar
Samma fuh Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Helt greit for min del. Er jo ikke mulig å få tak i en PS4 før etter nyttår uansett. vell går jo sånn når du er så treg Lenke til kommentar
Mor10 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 vell går jo sånn når du er så treg Nuvel, hadde bestemt meg for å kjøpe PS4 etter at jeg fikk vite at det var utsolgt. Hadde nok bestilt før hvis ikke. Lenke til kommentar
theIndiekid Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Greit for min del, venter gladelig på spennende spill litt lenger, så det er så bra det kan bli ved launch framfor et halvferdig spill/ spill med mangler som pushes ut fordi Ubisoft vil tjene noen raske kroner. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ble vel for tett på Assassin's Creed IV. Tviler på at jeg hadde kjøpt begge, har gått en stund og vurdert om jeg i det hele tatt skal skaffe et av dem. Hadde bestilt begge til lansering, nu har jeg dessverre måtte endre til COD: Ghosts og AC4 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Da fikk jeg ordrebekreftelse fra Gamezone om at alt jeg bestillte skulle komme ved Watch Dog's nye lansering. Ringte Gamezone og endret bestillingen min, byttet Watch Dogs med Knack og får fortsatt konsollen før jul. Thank you Gamezone! Lenke til kommentar
Psyfly7 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 F@%K.. Detta skulle jeg kose meg med frem til GTA V kommer på pc Lurer på hvor nære utgivelsen faktisk blir GTA V.. Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Helt greit for min del. Er jo ikke mulig å få tak i en PS4 før etter nyttår uansett. Hvis du står i kø på Elkjøp på releasedagen jo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå