kakemnstr Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Har akkurat kjøpt nytt hovedkort (Abit ST6R FCPGA) og ny prosessor (Intel Celeron II 900mhz). CPU-vifta jeg har er en GlobalWin FOP32. Ifølge programmet som fulgte med hovedkortet som overvåker strøm og temperatur osv, ligger CPU-temperaturen på 56 grader, noe som virker ganske høyt etter å ha lest en del artikler her på Overklokking.no. Hva burde jeg gjøre for å få ned temperaturen? Annen vifte eller kjølepasta? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Finishen på bunnen av de global win kjølerne jeg har sett er dårlig. Du bør planslipe den og bruke kjølepasta. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 fop-serien har veldig dårlig bunn ja. plansliping og goop senket tempen min extremt Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Min gode venn... gjør ørene dine en stooor tjeneste og kast den kjøleren! Har hatt den selv, og det er MYE støy som produseres. Skaff en bedre! Jeg vet ikke om den passer på din prosessor, men jeg kjøpte en Zalman CNPS 6000 AlCu som er en drøm! FOP32'en skal ikke brukes lengre. Kanskje som vifte til varme sommerdager? Kan jo montere kjøleribba i en caps. =) Den PERFEKTE nerd - hatt! Men tror ikke jeg skal planslipe core'en - selv om denne begynner å vises ganske bra etterhvert. Kjølepasta... leverer Wella noe? Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hm. Det sitter en GlobalWin FOP32 på min TBird 1,33GHz gitt. Den støyer ja. Overdøver alt anna i maskina! _________________ TBird 1,33GHz | KT7A-RAID | 512mb GF2GTS | SBLive | 2xWD200BB Raid0 WD400BB | Chieftec DA01SLD [ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2002-02-15 20:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå