john_petter Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 "Sjøfokk" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei, John Petter. Dette er innertier, - rett og slett et fantastisk bilde ! Solstrålene som bryter gjennom skydekket og avtegner seg i disen, tilfører bildet stemning og gjør det svært vakkert ! De mørke konturene av fjellene , og det glitrende, blå havet gir fine kontraster til den lyse himmelen ... . Dette bildet er malerisk vakkert, og mange av oss har nok sikkert ønske om å skape et slikt bilde, - men det er nok de færreste forunt å å oppnå noe i nærheten av et mesterverk som dette ! Vennlig hilsen Albert Andersson. . 1 Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Tusen takk for tilbakemelding og mange fine ord,Albert. :-) Føler meg ikke sikker på at jeg fortjener SÅ mye ros,men det inspirerer jo til å fotografere enda mer,og å prøve å forbedre meg. Ser at du også har kommentert flere bilder uten at jeg har fått det med meg,og har dermed ikke svart. Jeg har vel glippet på dette varsling når noen kommenterer. Man må altså gå inn på forumtråden å aktivere varsling. Altså "følge" tråden? Synes ikke det var sånn før. Mener jeg fikk varsel automatisk,uten å foreta meg noe spesielt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg