Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjønnsvorter - hjelp

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Ok, det har seg slik at jeg jeg fikk øye på noe som lignet på kjønnsvorter på kjæresten min.

Jeg så på meg selv, og så at jeg selv hadde faktisk tre stk ved skjedeåpningen. Ble veldig redd.

Vet at min eks hadde det før jeg og han hadde sex, så hadde vi sex med kondomer siste ukene han hadde behandling for det, og litt etter det også, for å være sikker på at det skulle være trygt. Testet meg både etter vi hadde sex og etter vi slo opp osv. Hadde én kjønnsvorte den første gangen jeg testet meg, og brukte condyline for å bli kvitt den. Dette er altså to år siden, aldri blitt plaget med det siden.

Min kjæreste og jeg har hatt sex i et halvt år. Tror ikke han har sett det selv ennå, jeg så ikke at jeg hadde før i dag. Synes det er flaut, redd for at det skal være pga. meg! Kan jo også være han. Jeg har alltid hatt kondom osv med nye, tror han har vært slappere på dette, med ons osv. Så mulig det er pga han også. Hvordan ta opp dette egentlig?

I tillegg så må jeg jo få en behandling. Jeg er vel 100%sikker på hva det er, har jo sett dette før, så lurte på om det var mulig å ringe lege å bare spørre om resept. Vil prøve aldara etter å ha lest litt rundt, men aldri fått resept for dette før, så lurte på om det var mulig å bestille det over tlf., eller om jeg må møte opp til legen selv.

Anonymous poster hash: 13eb2...660
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok litt ekkelt dette da forstår jo at du er flau. ringe fastlegen din be om å få time så ordner dette seg. og ta det opp med kjæresten din han forstår jo nok dette.. og blir nok ikke sur (håper jeg)

Ja. Kjemperedd for at han skal bli sint eller at han skal tenne mindre på meg pga. dette. Eller at han mister følelser eller noe, siden han synes det er ekkelt. Tror du det er vanlig reaksjon?

Det er jo ingen fasit at det er pga meg heller. Etter hva jeg så. så hadde han flere, kan hende han har vært smittet, og ikke fått utbrudd før nå. Eller så kan det være at de har kommet tilbake hos meg, men synes det er rart at jeg ikke har merket noe før nå da. :(

Anonymous poster hash: 13eb2...660

Lenke til kommentar

har han ekte følelser for deg så vil ikke dette ha noe å si... finner ut fort om han virkelig bryr seg om deg altså.. men jeg tviler jo på han reagerer med å bli sur eller miste følelser eller lignende. kanskje han har merket det selv og sitter med akkurat de samme tankene som du har nå.. hehe. lykke til i hvert fall :) dette går fint skal du se..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...