EC Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er det noe du lurer på i forbindelse med lodding av elektroniske komponenter eller kanskje egenproduserte vannblokker? Vi har lagt ut en liten loddeguide her. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 fin artikkel! Kjekk kunnskap å få med seg før man begynner med loddebolten Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ah, nydelig guide. Jan leverer nok en utrolig lettlest og lettforståelig artikkel. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hehe, nå har jeg et lite forsprang på de andre i klassen(går GK Elektro på bjørkelangen VGS) Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Selv om mye var kjent stoff for meg personlig, var dette fornøyelig lesning. Artikkelen var lett å forstå, og tok opp relevante problemstillinger. Meget bra. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Veldig fin og grundig artikkel/guide! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 god guide... (selv om jeg kunne det meste) anbefalte denne til en kompis som ikke har så peiling på lodding... Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Meget bra denne guiden!! Selv om jeg kunne mesteparten, ble noe frisket opp. For nybegynnere er denne meget lett og forståelig i motsettning til andre guider jeg har sett på nettet, hefterblader og bøker. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lærte faktisk nye knep der, fortinne lodde spissen hadde jeg glemt gitt og husker nå hvor mye det egentlig hjelper. en av de bedre guidene deres, slikt liker vi Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ah! Dette var godt å lese! Her var mange fine tips og råd for en stakkars selvlært lodder. Selv om jeg får til vanlige loddeoppgaver, er det ikke alltid like lett å vite hva som er lurest å gjøre. Derfor var det fint å se nok et glimrende tillegg til overklokking.no's etterhvert bugnende artikkelsamling! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Nice guide, Skrue (Jan)! Selv om mye var kjent stoff Lenke til kommentar
razer Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Endelig, en god loddeguide på norsk :wink: *lage NB & Gpu blokk* Lenke til kommentar
notarget Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 hehe, nå har jeg et lite forsprang på de andre i klassen(går GK Elektro på bjørkelangen VGS) HiHi.. samme her. GK Elektro i Kongsvinger Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 En Nydelig artikkel!! endelig kan jeg også få lekt meg litt med loddebolten ble i godt humør av å lese den! Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Veldig bra artikkel/guide! Lærte noe nyttig av den :-) Lenke til kommentar
candymann Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Skrue, you know how to do IT!! Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Denne var en nytelse.. Har loddet bittelitt før men fikk masse gode tips ger.. Denne får S Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Kjekt med en oppfriskning av lodde-kunnskapene, likte idèen med mors komfyr. Nye bruksområder, lenge leve kreativiteten. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fin artikkel av det jeg leste, skal lese igjennom hele senere, går også GK Elektro, kjekt å få med seg dette! Men en veldig god venn til dette er loddepumpa så du får bort tinnet hvis du må få det bort. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Neimen fy flate,hva er dette for noe lere opp de stakkars små håpefulle til å rasere mors komfyr og ikke å forglemme gaffeln,vet ikke du hva sånt koster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå