CB87-Bergen Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hei, for noen år siden gikk det en episode på TV2. Det handlet om en overvektighet mann som ble skubbet mellom 2 tog i en underground. USA har invistert milliarder på å skape en kustig "supermann", og de har lyktes på alt unntatt 1 av tingene. Hjernen... Derfor bruker de hjernen til mannen som døde, og han brukes til å utføre farlige oppdrag for den amerikanske regjering... osv osv... Tenkte jeg skulle laste ned episodene, noen som husker hva serien heter? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Now & Again (1999) Character: Michael Wiseman "Pilot" - The premise of this CBS series is a man in is a horrible accident and they transfer his brain into a new body to be used by the government. Sort of "Six Million Dollar Man" meets "Robocop." John plays the before version. The pilot aired in the US on September 24th at 9pm EST. ganske tøff den serien, føllte med på den i ein god periode da den startet! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 jeg husker den godt .. jeg likte den .. men desverre var det bare 10 episoder laget av den :/ sluttet gangske bra også .. PS: la også merke til på IMDB dette If you like this title, we also recommend... "Star Trek: Deep Space Nine" (1993) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 jeg husker den godt .. jeg likte den ..men desverre var det bare 10 episoder laget av den :/ sluttet gangske bra også .. Eller kanskje 22 episoder ble laget http://www.tvtome.com/NowandAgain/eplist.html Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Husker 2 andre serier også First wave og skvadron 58, hvor vart de av enn? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2003 "]Husker 2 andre serier også First wave og skvadron 58, hvor vart de av enn? Ja, kjempe gode serier. Synd at de ikke går lengre Noen som vet hvor man kan få tak i de? Har søk på de vanlige fildelingsprogrammene, men fant ikke noe særlig. Noen som vet om en FTP hvor det går an å laste de ned fra? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 "]Husker 2 andre serier også First wave og skvadron 58, hvor vart de av enn? Ja, kjempe gode serier. Synd at de ikke går lengre Noen som vet hvor man kan få tak i de? Har søk på de vanlige fildelingsprogrammene, men fant ikke noe særlig. Noen som vet om en FTP hvor det går an å laste de ned fra? First wave gikk jo i 3 sesonger. Men på tv2 gikk bare første sesongen. http://www.tvtome.com/FirstWave/ Og skavdron 58 eller Space Above and Beyond som den egentlig heter ble bare send i en sesong på 24 episoder. Denne kommer det ikke til å bli laget mer av. Personlig så har jeg lastet ned hele denne på DC i HDTV kvalitet. Det var ikke så vanskelig å finne den.... http://www.tvtome.com/SpaceAboveandBeyond/ www.Tvtome.com er forresten en veldig bra side for å slå opp i de seriene man så på for lenge siden. Hvis den er nede(som den ofte er) så funker www.epguides.com ganske bra også. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 har vært mange bra serier på tv2, synd mange har sluttet... Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 så var det en tv-serie som på nrk for en del år siden, Red Dwarf var navne. Den beste scifi humoren jeg sett på Tven. Må også slenge inn B5 som gikk også på Tv2. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 "]så var det en tv-serie som på nrk for en del år siden, Red Dwarf var navne. Den beste scifi humoren jeg sett på Tven.Ja den var tidig. Ka pokker er vitsi å kjøpe en sesong for å så ikke kjøpe de andre? Grådig irriterende å følge med på en serie så bare er det slutt plutselig fordi kanalen ikke vil kjøpe mer. Kortid kommer sopranos på nrk igjen? Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 er enig med deg der SnowDOG_ Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 REd dwarf er/var jo genial da! Har ikke sett filmen red dwarf selv, men har hørt at den skal være bra Ellers så må jeg si at First wave, now and again og B5 er alle serier som jeg fulgte med på når de gikk! Gode serier alle 3. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 De to første red dwarf sesongene er kommet på DVD nå. Jeg har dem seff. S3 kommer i november. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Killer_DT, hvor kan jeg kjøpe reddwarf? (vil helst ha norske sider) Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Red dwarf S1 og S2 er kommet i butikken de. De har de i de fleste seriøse dvd-shops. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Var inne på TVTome og så etter MacGyver-episoder. Det kom opp en link der man kunne kjøpe alle 7 sesongene på DVD (bootlegs), men denne ser nå ikke ut til å fungere. Noen som vet hvor man kan få tak i MacGyver på DVD? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei, for noen år siden gikk det en episode på TV2. Det handlet om en overvektighet mann som ble skubbet mellom 2 tog i en underground. USA har invistert milliarder på å skape en kustig "supermann", og de har lyktes på alt unntatt 1 av tingene. Hjernen... Derfor bruker de hjernen til mannen som døde, og han brukes til å utføre farlige oppdrag for den amerikanske regjering... Høres veldig som robocop Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 REd dwarf er/var jo genial da! Har ikke sett filmen red dwarf selv, men har hørt at den skal være bra Ellers så må jeg si at First wave, now and again og B5 er alle serier som jeg fulgte med på når de gikk! Gode serier alle 3. jøss .. hvor dan kan noen ha sett en film som ikke er ferdig enda? Red Dwarf filmen kommer i 2004 .. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Noen som vet om noen norske webshoper som selger DVD, fordi jeg vet ikke om noen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå