Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Det er ikke lov å selge på forumet, men hva med å bytte? Uansett jeg fikk en key til dette spillet fra Nvidia i forbindelse med kjøp av 780GTX som jeg ikke har bruk for. Dette koster 46 euro på steam. Skriv om du har noe av interesse som du vil bytte mot denne keyen. Helst noe på steam eventuelt Origins. Godtar bytte helt ned i 1:2 din favør i prisverdi. Beklager om dette bryter mot noen regler. Endret 15. oktober 2013 av Kron Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har et XCOM: Enemy Unknown liggende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Har det allerede =) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Rust(Kun i alpha atm). Kan endre nick og epost så det blir din konto. Steam gifts: Grid, Max Payne 1 og 2 og Arma X (Det vil si ALT, Arma 2 med alle expansions) Kan få alt dette for keyen isåfall. Trenger det ikke likevel. Lenke til kommentar
benuls Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Slenger inn en Humble Bundle i bytte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Avean: Har allerede ARMA 2 med alle expansions. Så litt på Rust, virka ikke helt som min greie. Det andre er heller ikke veldig interessant for min del. Men det var et flott tilbud. benuls: Humble Bundle er nok ikke aktuelt PS: Om noen har en betakey til Hearthstone så er jeg nok villig til å bytte spillet kun mot dette. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Har følgende:Age of Empires 2 HDTerrariaTrackmania 2: StadiumDu må gjerne få alle 3 i bytte viss ønskelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 (endret) fikk faktisk bytta til meg en Hearthstone beta key på et annet forum. Så byttet er ikke lenger tilgjengelig, takk for alle tilbud, men kunne ikke si nei til Hearthstone Ville nok sagt ja til ditt tilbud Malmern om jeg ikke hadde blitt tilbudt Hearthstone i bytte tidligere. AoE2 HD er noe jeg faktisk har lyst på men ikke har. Endret 16. oktober 2013 av Kron Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har også en kode for dette spillet som jeg ønsker å bytte (Batman Arkham Origins). Jeg aner dog ikke om det er for Steam, da det må registreres via geforce.com. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har også en kode for dette spillet som jeg ønsker å bytte (Batman Arkham Origins). Jeg aner dog ikke om det er for Steam, da det må registreres via geforce.com. Registrer det på geforce så får du en kode som må brukes på steam. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har også en kode for dette spillet som jeg ønsker å bytte (Batman Arkham Origins). Jeg aner dog ikke om det er for Steam, da det må registreres via geforce.com. Bare varsle om tilbudet mitt er aktuelt. Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har ett pent brukt salongbord å bytte bort. 2 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg har også en kode for dette spillet som jeg ønsker å bytte (Batman Arkham Origins). Jeg aner dog ikke om det er for Steam, da det må registreres via geforce.com. Bare å si ifra viss Age of Empires 2 HD, Terraria og Trackmania 2: Stadium er ett aktuellt bytte. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Har Deus Ex: Human Revolution, Kane & Lynch: Dead Men og Nuclear Dawn. Alt på Steam. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Ja, det var denne tråden, ja. Jeg har fortsatt en kode til dette spillet, jeg. Kan byttes i spill eller at jeg får kontanter for det. Spill av interesse er Trackmania og andre ting av Nadeo. Tilleggspakker til Battlefield 3 (vet at dette ikke er på Steam da men). Civ V: Brave new world. Andre ting kan være av interesse også da men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå