Gå til innhold

Bytter en Batman Arkham Origins key steam

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Det er ikke lov å selge på forumet, men hva med å bytte? Uansett jeg fikk en key til dette spillet fra Nvidia i forbindelse med kjøp av 780GTX som jeg ikke har bruk for. Dette koster 46 euro på steam.

Skriv om du har noe av interesse som du vil bytte mot denne keyen. Helst noe på steam eventuelt Origins. Godtar bytte helt ned i 1:2 din favør i prisverdi.

Beklager om dette bryter mot noen regler.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Avean: Har allerede ARMA 2 med alle expansions. Så litt på Rust, virka ikke helt som min greie. Det andre er heller ikke veldig interessant for min del. Men det var et flott tilbud.

benuls: Humble Bundle er nok ikke aktuelt :)

PS: Om noen har en betakey til Hearthstone så er jeg nok villig til å bytte spillet kun mot dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

fikk faktisk bytta til meg en Hearthstone beta key på et annet forum. Så byttet er ikke lenger tilgjengelig, takk for alle tilbud, men kunne ikke si nei til Hearthstone :)

Ville nok sagt ja til ditt tilbud Malmern om jeg ikke hadde blitt tilbudt Hearthstone i bytte tidligere. AoE2 HD er noe jeg faktisk har lyst på men ikke har.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Jeg har også en kode for dette spillet som jeg ønsker å bytte (Batman Arkham Origins). Jeg aner dog ikke om det er for Steam, da det må registreres via geforce.com.

Registrer det på geforce så får du en kode som må brukes på steam.

Lenke til kommentar

Jeg har også en kode for dette spillet som jeg ønsker å bytte (Batman Arkham Origins). Jeg aner dog ikke om det er for Steam, da det må registreres via geforce.com.

Bare å si ifra viss Age of Empires 2 HD, Terraria og Trackmania 2: Stadium er ett aktuellt bytte. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ja, det var denne tråden, ja.

Jeg har fortsatt en kode til dette spillet, jeg. Kan byttes i spill eller at jeg får kontanter for det.

Spill av interesse er Trackmania og andre ting av Nadeo. Tilleggspakker til Battlefield 3 (vet at dette ikke er på Steam da men). Civ V: Brave new world.

Andre ting kan være av interesse også da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...