Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdating, ta kontakt, har jeg vært for frampå?

Anbefalte innlegg

Har sendt noen meldinger til ei jeg er litt interessert i:

Sendte først en standard melding (lå inne fra før, som man kunne velge og sende uten å være abonnent).

18.jpg

Litt sjenert jeg. Skriv gjerne noe til meg

Hun hadde lest meldingen ganske fort, men jeg fikk ikke noe svar (kanskje fordi hun muligens ikke hadde et abonnement).

Så jeg opprettet et abonnement + superbruker (slik at folk kan kontakte meg uten at de må ha et abonnement).

Skrev så en ny melding etter noen dager:

Hei. :)

Meldingen ble lest, fortsatt ikke noe svar. Så begynte jeg å tenke litt; kanskje jeg burde stille noen spørsmål? Er det lettere å få svar da?

Så har nettopp sendt denne meldingen:

Jeg er litt sjenert, men prøver å skrive litt alikevel..

Så her er noen spørsmål, jeg har også skrevet hva jeg selv ville ha svart, hvis noen hadde spurt. :)

Hvilke komponister/band liker du å høre på?

Selv så hører jeg litt på John Williams, Hans Zimmer, Iron Maiden, Ludovico Einaudi, Pink Floyd og Klaus Badelt.

Hva er dine favorittfilmer?

Mine favorittfilmer er; Star Wars, Indiana Jones, The Shining, Batman: The Dark Knight Rises m.m

Hva slags dokumentarer liker du å se på?

Jeg liker best å se på dokumentarer om vitenskap (astronomi, fysikk), teknologi og dyr.

Du virker som ei søt og hyggelig dame. Du har et flott smil. ;)

Jeg håper at spørsmålene har falt i god smak, og at jeg ikke har vært alt for "frampå". Jeg er helt fersk når det kommer til å ta kontakt med folk jeg ikke kjenner.

Har jeg vært for frampå? Innpåsliten? Jeg har så lyst til å møte noen, men jeg er helt ny når det kommer til sånne ting. I tillegg så sliter jeg med sosial angst og er sjenert. Er det noe mer jeg burde ha skrevet? Har jeg skrevet for mange meldinger og "skremt" henne bort?

Anonymous poster hash: ae33d...234

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt sjenert, men prøver å skrive litt alikevel..

Så her er noen spørsmål, jeg har også skrevet hva jeg selv ville ha svart, hvis noen hadde spurt. :)

Hvilke komponister/band liker du å høre på?

Selv så hører jeg litt på John Williams, Hans Zimmer, Iron Maiden, Ludovico Einaudi, Pink Floyd og Klaus Badelt.

Hva er dine favorittfilmer?

Mine favorittfilmer er; Star Wars, Indiana Jones, The Shining, Batman: The Dark Knight Rises m.m

Hva slags dokumentarer liker du å se på?

Jeg liker best å se på dokumentarer om vitenskap (astronomi, fysikk), teknologi og dyr.

Du virker som ei søt og hyggelig dame. Du har et flott smil. ;)

Jeg håper at spørsmålene har falt i god smak, og at jeg ikke har vært alt for "frampå". Jeg er helt fersk når det kommer til å ta kontakt med folk jeg ikke kjenner.

For mye informasjon på en gang.

Lenke til kommentar

Jeg tenker vel først og fremst at nøyaktig hvilke filmer du liker ikke er sånn kjempefarlig, med mindre du tilfeldigvis treffer ultrablink med et eller annet litt obskurt (om du finner ut at både du og dama er kjempefans av Novecento, Salamanderkrigen eller Star Tropics). Sånn sett virker meldingen din veldig...faktuell, om du skjønner.

Lurer også litt på hvorfor du valgte å sende melding til akkurat henne. Hva var det i profilteksten du falt for?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det viktigste du må tenke på er nevnt lenger opp her: Jentene bader i muligheter når det gjelder nettdating, og derfor er trynefaktor det som vil telle mest for menn. Profilbildet må være interessant og tiltrekkende, da det er det som alene avgjør om de vil trykke seg inn på deg og sjekke deg ut nærmere, eller bare gå videre til de neste 50 mulige kjekkasene. Har du et dårlig bilde har du tapt allerede der.

Videre må profilteksten din på en kort og interessant måte vise hvem du er. Det viktige her er å ikke direkte fortelle jentene hvem du er (av typen "Jeg er en rolig person, glad i dyr og fjell."), men heller la personligheten din utspille seg i hva du skriver om og måten du skriver det på.

Og husk for all del at du vil finne drømmedama (regner jeg med), så ikke sukre teksten din med hva du tror jentene vil lese. Da finner du bare feil jenter og ender med å kaste bort både tid og penger. Vær deg selv, så treffer du blink på første date.

Det du bommet mest på med jenta du har skrevet med her var selvsikkerhet, vil jeg si. Alle jenter vil ha en selvsikker mann, og du satt deg i en svak posisjon allerede med første melding.

Endret av Saft Suse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du bommet på tre meldinger på rad (og den fjerde bommen er å sende flere meldinger på rad uten at hun har svart). Det første bildet var litt pusete/puslete/jentete, og du sier egentlig ingenting utover at du antagelig ble litt interessert i å snakke med henne. En av de største feilene er at du stadig poengterer at du er så sjenert, aldri nevn det. Du virker gjennomgående altfor usikker og forsiktig. I den lengste meldingen har du bare listet opp spørsmål og svar. Det er verken spennende eller interessant, det er bare informativt.

Hvis man får et titalls meldinger per dag er dette noe av det siste man svarer på, bare "slått" av "skjera?" eller "pule?". Men om du har utseendet i boks vil skjera/pule faktisk gi bedre respons enn det du har sendt til nå. Jeg er kanskje litt krass, men prøver å gi deg konstruktiv kritikk. Du burde nok ha satt deg inn i spillereglene før du begynte å betale for denne tjenesten :)

Endret av oscrue10
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...