Andreasinge Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Trenger hjelp med å velge voks. Er en mann på 23 som har halvkort hår og ganske tykt hår. Noen som kan hjelpe meg med voks? Legger ved bilde til hårfrisyren jeg skal "lage". Tusen takk for alle svar på forhånd! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Anbefaller å dra til hårstylist! Lenke til kommentar
Andreasinge Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Ja, det er jo et alternativ, men ønsker å gjøre det så billig som mulig Lenke til kommentar
Populært innlegg AnewZ Skrevet 15. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2013 Hva er vitsen med å tusjere over trynet til Beckham da? Tror ikke akkurat han blir lei seg om bildet av han havner enda en plass på nettet. 15 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvis du ikke vil bruke penger på stylist, så kan du neste gang hos frisøren spørre om frisøren kan style håret på den måten:) og da ser du hvordan hun gjør det. Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Renati Straight Hold Graze eller id gold er gode valg hvis du ønsker samme konsistens og glans, og ikke bare frisyre. Selv må jeg iallefall bruke hard eller clay voks for å få til en slik "oppover"-sveis, men da har du ikke samme mulighetene til å forme utover dagen, da slik voks får håret til å stivne litt.Edit: H&M gelwax er et veldig rimelig og ganske effektivt valg, men det skal visstnok ødelegge håret. Koster bare rundt 30,- så er sikkert et godt kjøp under utprøvings-fasen. Endret 15. oktober 2013 av Spitfire396 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 id hair extreme titanium. den selges i mange frisørsalonger. koster 100-200kr Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hva er vitsen med å tusjere over trynet til Beckham da? Tror ikke akkurat han blir lei seg om bildet av han havner enda en plass på nettet. Han vil at fokuset skal være på håret og ikke det flotte fjeset hans. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Renati Straight Hold Graze eller id gold er gode valg hvis du ønsker samme konsistens og glans, og ikke bare frisyre. Selv må jeg iallefall bruke hard eller clay voks for å få til en slik "oppover"-sveis, men da har du ikke samme mulighetene til å forme utover dagen, da slik voks får håret til å stivne litt. Edit: H&M gelwax er et veldig rimelig og ganske effektivt valg, men det skal visstnok ødelegge håret. Koster bare rundt 30,- så er sikkert et godt kjøp under utprøvings-fasen. Ikke bruk den, brukte den 8-10. klasse og håret ble frizzete og hodebunnen fikk vedvarende kløe. Var nok jeg som var litt sensitiv, men likevel! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Ikke bruk den, brukte den 8-10. klasse og håret ble frizzete og hodebunnen fikk vedvarende kløe. Var nok jeg som var litt sensitiv, men likevel! Jeg har aldri fått kløe i hodebunnen av renati, har brukt den i mange år. Sier go for it!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg har aldri fått kløe i hodebunnen av renati, har brukt den i mange år. Sier go for it!! Beklager, mente gelwaxen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå