RikkeNilsen1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei jeg skal ha framføring og trenger en problemstilling. Jeg har om Kristendommen og Islam. Noen som har en pra problemstilling som ikke blir altfor overfladisk går 3. klasse på videregående. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Og hvorfor klarer du ikke den biten selv? Lenke til kommentar
RikkeNilsen1 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Og hvorfor klarer du ikke den biten selv? Står litt fast, oppgaven er så stor. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Står litt fast, oppgaven er så stor. Javel, det var jo leit, men jeg har ingen gode forslag, mest fordi jeg er buddhist, og vet at det finnes andre her på forumet som har langt større kunnskaper om de to religionene enn det jeg besitter. Det du kanskje kunne gjort, er å snakke med en moderator, og få tråden flyttet til "religionsdelen" av forumet - så kan det hende at noen av disse jeg snakker om, finner tråden din og er villig til en aldri så liten håndsrekning for en interessert skoleelev Lykke til Lenke til kommentar
RikkeNilsen1 Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Javel, det var jo leit, men jeg har ingen gode forslag, mest fordi jeg er buddhist, og vet at det finnes andre her på forumet som har langt større kunnskaper om de to religionene enn det jeg besitter. Det du kanskje kunne gjort, er å snakke med en moderator, og få tråden flyttet til "religionsdelen" av forumet - så kan det hende at noen av disse jeg snakker om, finner tråden din og er villig til en aldri så liten håndsrekning for en interessert skoleelev Lykke til Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå