Joachim_F Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 I Viscera Cleanup Detail spiller du vaktmesteren som får de kjipeste jobbene.Nå må spillerne rydde opp etter Lo Wang Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Så en trailer av dette igår, blir sikkert morro dette for shadow warrior spillere ^^ 1 Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 "Vi har ofte en tendens til å glemme at når vi går amok i virtuelle miljøer, er det alltid noen stakkarer som må rydde opp etter oss." Eh... nei? Det er det vakre med spill: det har ingen konsekvenser på noen andre uansett hvor amok du går. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg var ikke helt imponert over grafikken. Er det bare et utslag over at de ikke har nyttet kapabilitetene til UDK fullt ut eller? Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg var ikke helt imponert over grafikken. Er det bare et utslag over at de ikke har nyttet kapabilitetene til UDK fullt ut eller? alpha..... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ja, det kan jo hende at de ikke har finpusset grafikken helt på det stadiet. Godt poeng... Lenke til kommentar
Silverino Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 "Vi har ofte en tendens til å glemme at når vi går amok i virtuelle miljøer, er det alltid noen stakkarer som må rydde opp etter oss." Eh... nei? Det er det vakre med spill: det har ingen konsekvenser på noen andre uansett hvor amok du går. Jøss, sier du det? Jaja, da lærte jeg noe nytt idag også 2 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Haha, husker jeg kikket på videoen for denne på Greenlight, dvs fullversjonen. Så ikke verst ut! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hvor blir det av anmeldelsen av Shadow Warrior? Årets spill utestet går jo ikke an Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Doom og Dead Space vil aldri bli det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå