RaaneHolmg Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 ? Alle NZB-filer er ulovlige, bekrefter den kvinnelige agenten til Tom. FALSE! Hvorfor ga han fra seg serverne om han ikke ulovlige filer tro? Han svarer på spørsmålet ditt i artikkelen: Jeg vil ikke sette presedens for lignende saker, da de ikke finnes i tidligere rettshistorie. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hadde de der kommet på døra mi hadde jeg nok vurdert å låse opp våpenskapet. Skremselspropaganga vs skremselspropaganda = fair? Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Det er vel problematisk at de driver med utpressing, med tanke på avtalens gyldighet? Dette har i alle fall noe å si på avtalers gyldighet etter norsk lov. Hvis noen sier at de dreper kona di hvis du ikke signerer, er avtalen utvilsomt ugyldig. Så hvis dette var meg hadde jeg nok først blitt paff, men tenkt at de bare skulle ryke og reise for utpressing er svært lite lovlig det også. Dette er svært betenkelig. Men tross alt er det nok bare FAKE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Skrive under på at noen kan ta med serverne mine... de folk måtte da i tilfelle true med noe langt værre enn rettsak. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Ingen slipper inn i min leilighet uten ransakelsesordre, og selv da får de pent vente til jeg har advokat her. Og jeg driver ikke akkurat noen Usenet-side heller... Er det ikke politifolk som står der, så har de selvfølgelig ingen rett til å ta seg inn. Men er det politi, og de mener de har skjellig grunn til mistanke om noe kriminelt, så kan de faktisk ta seg inn uten ransakelse ordre. Og da blir leiligheten sjekket ut lenge før noen får ringt noen advokat. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Wow, blast from the past! Du har vel et poeng. Får skaffe meg sikkerhetslås på døra, så må de i det minste jobbe for lønna. Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Ingen slipper inn i min leilighet uten ransakelsesordre, og selv da får de pent vente til jeg har advokat her. Og jeg driver ikke akkurat noen Usenet-side heller... Hva om det er gode venner som har med boller og snus? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå