Gå til innhold

Vår beagle Zita trenger nytt hjem!


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Det er med veldig tung hjerte vi gjør dette, men Zita synes det er for skummelt og slitsomt å bo i Oslo.

 

Sjekk annonsen vår, for mer info! :)

 

 

Setter pris på om dere deler på Facebook og Twitter.

 

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44593117&searchQuery=zita

 

Send mail dersom dere lurer på noe, eller er interessert.

 

Med vennlig hilsen

Christel og Marthe

Endret av nusperaspa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott at dere innser at dere kanskje ikke kan tilby Zita et godt liv, men dere burde holde dere for gode til å skrive at "dyrlegen er utveien om hun ikke finner et nytt hjem".

 

Det gjør at folk kan ta forhastede beslutninger for å "redde" henne, og kanskje ikke burde ha nettopp en beagle som krever mye. OK, dere kommer til å avlive henne hvis hun ikke finner et nytt hjem, men ikke skriv det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner hva du sier, men det er ikke noe å være redd for. :) Det har ingenting å si om noen tar forhastede konklusjoner, eller velger å "redde" henne for å unngå avlivning, da dette blir en veldig omstendig prosess fra vår side.

 

Vi skal ha utfyllende informasjon, dialog, kontakt og møte med den som eventuelt blir aktuell som ny eier. I tillegg skal vi formalisere en del ting gjennom en skriftlig kontrakt. Det er absolutt ingenting som er forhasta fra denne kanten, da vi er veldig opptatt av at Zita skal få et bra liv, og et godt hjem.

Lenke til kommentar

Innlegget er i aller høyeste grad skrevet i affekt. Siden flere av dere tolker den setninga på en annen måte enn den er ment, har jeg valgt å redigere det bort. I annonsen står det selvfølgelig ingenting om avliving, da fokuset er å finne et nytt, passende hjem til hunden vår.

 

Jeg ber om at alle spørsmål sendes på mail. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...