HowT Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei. Leter etter det kuleste 2player spillet til ps3. Co op sånn at man kan samarbeide. F.eks var atter en konge til ps2 veldig kult. Noen som har raske tips? Uavhengig av sjanger:) Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) gta v men da trenger du 2 konsoller jeg har ikke møtt på noe lignende atter en konge, for det husker jeg var dritbra Endret 15. oktober 2013 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Army of two?... Likte ikke spillet, men kanskje du liker det. Ellers er jo beatemup gode spill selv om de ikke er co-op Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Borderlands 1 og 2 er artige spill som garantert (om du liker spillet så klart) gir deg og en kompis mange titalls timer med underholdning. Coopen på Call of Duty spillene er også artig (dette "til tross" for at jeg er en BF-fyr når det kommer til multiplayer). Jeg anbefaler deg å titte på Co-Optimus. Det er en nettside dedikert til co-op-spill. Skal dere spille på samme PS3 må du lete etter spill merket couch-coop (du kan søke etter spill hvor du bl. a. kan velge det som et kriterie her). Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg synes Lego-spillene er knall i co-op. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Guacamelee! er det beste co-op-spillet jeg har spilt til PS3. Ellers så er jeg enig i at Lego-spillene også er god underholdning Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Resistance 1 var i hvert fall bra på split screen. Spilte det i dagesvis med venner. Nå er det en god stund siden jeg eide en konsoll, så kan ikke nevne stort mer Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du kunne jo tatt en tur innom Rockpocket Studios sine sider, og se om du liker den fremtidlige tittelen deres "Shiftlings". Det ser ut som et utrolig stilig spill, og jeg gleder meg til å prøve det. Utviklerne er norske, og har til og med vunnet noen priser for dette spillet. Det er enda ikke ute, men du kan stemme for det på Greenlight (Steam), slik at en beta versjon kjapt kan komme ut. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Online har jeg hatt det mest moro med Dark Souls og Resident Evil 5. På samme maskinen tror jeg Resistance: Fall of Man er tett på det beste man får, og hører Guardian of Light er verdt en kikk. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Portal 2 må jo også nevnes (om du liker puzzle-spill). Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ingenting slår gamle gode Scorched earth. Noen må finne seg til å lage en remake :D Men vil også anbefale bilspill, rallyspill på coop bruker å fungere ganske bra Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ingenting slår gamle gode Scorched earth. Noen må finne seg til å lage en remake :D Men vil også anbefale bilspill, rallyspill på coop bruker å fungere ganske bra Hvordan fungerer et co-op rallyspill? Én er kartleser mens den andre kjører? 3 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hvordan fungerer et co-op rallyspill? Én er kartleser mens den andre kjører? Kjører mot hverandre som på alle andre bilspill? ;P Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Coop er med hverandre, ikke mot. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hvordan fungerer et co-op rallyspill? Én er kartleser mens den andre kjører? Dette kan man gjøre i GTA: O. Det er som et vanlig billøp med checkpointer man skal gjennom (men disse er ikke nødvendigvis på en vei så om man kjører offroad kan det bli litt hårete) bortsett fra at sjåføren ikke ser disse så kartleseren må guide. Helst med voice, men man kan også trykke på knapper slik at piler vises på skjermen til sjåføren. But I digress... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå