Gå til innhold

Stilt samme spørsmål men annen pc + windows 8 spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva trenger jeg i første omgang skal bestille litt og litt hva trenger jeg ?

Dette lønner seg ikke da dette koster mer i frakt, men hvis du ail så kan jeg jo komme med noen forslag. Det du trenger å kjøpe først er kabinett, strømforsyning og hovedkort. Også får du kjøpe litt etterhvert :p

Lenke til kommentar

Dette lønner seg ikke da dette koster mer i frakt, men hvis du ail så kan jeg jo komme med noen forslag. Det du trenger å kjøpe først er kabinett, strømforsyning og hovedkort. Også får du kjøpe litt etterhvert :p

Du kan ikke bruke maskinen til noe som helst uten at du også har minne og et lagringsmedie. Hvilke deler du kjøper først og sist er ravende likegyldig. Spar penger til du kan kjøpe en komplett maskin og kjøp da. Prisene har mest sannsynlig gått ned i mellomtiden. Eneste deler som har økt i pris den siste tiden er minne, og dette vil nok ikke fortsette.

Lenke til kommentar

Ja, altså det beste er å kjøpe alt med en gang så klart! Hvis han mente å kjøpe litt og litt og bruke den i mellomtiden så går jo så klart ikke dette. Jeg tenkte at det man måtte begynne med var kabinett, strøm og hovedkort, da jeg mener at man bør starte med dette. Eventuelt glemme strøm og heller kjøpe ett annen kort. Uansett så MÅ man ha alla komponenter i en pc utenom DVD Spiller og Operativsystem og det regner jeg med at han vet :p

Ellers, hvis du skal bruke tid på å bygge den Pcen så begynn med kabinett osv, selv om dette fort kan øke prisen med 700 kroner hvsi du skal betale for all den portoen :p

Lenke til kommentar

Håper jeg også ! :D men kan ta litt tid og få råd da :/ har 1500 nå og får snart 200 kr til men trenger og tjene penger fort haha :D går med avisene av og til og nå har jeg søkt om avis bud for VG hvis de har en ledig stilling til meg får 100 kr i ukelønn så det kan ta litt tid hehe :/

Kom gjerne med r¨åd om og tjene penger hvis dere har noen da ;D

Lenke til kommentar

Ja, den passer jo til ditt bruk den også, men der får du vell ikke med mus osv. Jeg har ett motto at man aldri skal betale for noe man ikke trenger. Betal for den ytelsen du trenger. Ikke noen vits i å ha overflødig hvis du ikke får bruk for det ;)

Ikke helt stilig kabinett på den der da.

NetOnnet er også gjennomsnittlig dårligere enn f eks Komplett og MPX

Lenke til kommentar

Hva er best og kjøpe den fra netonnet eller den andre ? denne fra netonnet har 8 gb ram og tilsammen ( med windows 8 ) blir prisen 4289 ( http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/data-i-deler/amd/amd-datoridelar-a106800k2tb/194100.8161/ ) Og den andre med 8 gb ram blir ca 4600 kr fra dustinhome ( http://bildr.no/view/TFRhVDY3 ) Så spørsmålet er er den fra netonnet dårligere med billigere pris eller er den fra dustin bedre og dyrere ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...