Simen1 Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Mener du med det å si at du tror den mest populære låta på verdens mest solgte album er spilt i gjennomsnitt mindre enn 4 ganger av hver eier? Lenke til kommentar
Tom A Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Denne serien er helt bissarr. Dette er "Subliminal improve your sense of humor". http://open.spotify.com/track/7InxMhl6hwF5tmcV0CN3mF Lenke til kommentar
Atra-Hasis Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Jeg spiller nesten uten unntak hele albumet igjennom nå jeg setter plater/CDer på. Det skjer en sjelden gang at jeg skifter plate etter at jeg har hørt den ene siden, men det er som sagt meget sjelden. De aller fleste av mine venner har det forøvrig på samme måte. Endret 30. januar 2014 av StrippedFlesh Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Mitt inntrykk er at fleirtalet kjører shuffle eller spelelister med alt mogleg. Eg prøvde meg på nokre titals låter på Forgetify, og eg forsto kvifor dei ikkje var avspelt. Mykje shady greier der. Fann noko fin jazz, men det var kanskje ei god låt av 30. Hadde nettsida kunnet finne fram musikk som er i same sjanger, eller i det minste litt relatert til min musikksmak, så hadde det kanskje gått betre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg