Carl M Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hjelp Skal reinstallere windows xp pro, men får opp en feil melding om at jeg må sjekke for virus og runne chkdsk /f. Jeg er virus og orm fri(hvis ikke det er noe som slipper forbi norton 2003 prof ) Når jeg kjører chkdsk /f kommer det opp at den ikke får tilgang fordi et annet program bruker den! :o ! det er her jeg begynner å lure for jeg har faktisk uninstallert omtrent alt utenom nortot AV og skjermdriverene :-? ' Dette vil jeg tro at er om partisjonen e: for den er den eneste av partisjonene jeg ikke får formatert den også får opp feilmelding om at det er et annet program som bruker partisjonen. Også rart er det at jeg har slettet alt mulig fra partisjonen, men likevel står det at det er i bruk ca 5gb :o Plz hjelp ne n00b :oops: -Takker for all hjelp -C.M Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Når du sier reinstallere? Putter du i cden og restarter maskinen og booter fra cd eller hva? Hvis du gjør dette, prøv å skru av anti virus protection i BIOS.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Når du sier reinstallere? Putter du i cden og restarter maskinen og booter fra cd eller hva? ja OG antivirus i bios er på tror jeg :-? -C.M Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Har prøvd med bios virus protedtion på , har også prøvd med en del av seagates programmvare til ingen nytte Det hele virker litt rart, noen som har hatt lignede problem? Takker for all hjelp -C.M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå