Ovidia2 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Freedom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kreativt bilde fra ruinene etter Margarethakirken i Maridalen dette, har mange fotominner fra dette flotte stedet....positurene ble bra, også s/h konverteringen. mvh Ulv 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kreativt og flott bilde 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Ulv og Torhild!! MVH Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei, Ovidia2. "Måteholden" skarphet og kontrast samt behagelig lys, bidrar til å gjøre dette bildet severdig, og ruinene "kler godt" svart/hvitt. Er dette fra en forestilling, - det kan se ut som en musical eller slikt ? Uansett, - det er flott å se unge mennesker utfolde seg på denne måten, - både frihet og livsglede synes å prege dem .... Jeg håper de har en eller annen form for sikring, - et fall fra 6-7 meters høyde er ingen spøk ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2013 Hei, Ovidia2. "Måteholden" skarphet og kontrast samt behagelig lys, bidrar til å gjøre dette bildet severdig, og ruinene "kler godt" svart/hvitt. Er dette fra en forestilling, - det kan se ut som en musical eller slikt ? Uansett, - det er flott å se unge mennesker utfolde seg på denne måten, - både frihet og livsglede synes å prege dem .... Jeg håper de har en eller annen form for sikring, - et fall fra 6-7 meters høyde er ingen spøk ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk for fin tilbakemelding Albert! Nei det er ikke en forestilling.. vi hadde shoot på denne kirkeruin to modeller og jeg.. så kom de andre og satte seg der oppe.. makeupartisten spurte om de ville stille opp på bilder.. og de ville det.. så da ble dette bildet til de hadde ikke sikring... MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg