Gjest medlem-19530 Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 siden den siste topicen min ble stengt så får j prøve igjen er det noen som kunne tenke seg en til i clanene sin? det må ikke være 16års grense for da kan j ikke Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 kanskje du burde tenke over hvorfor den ble stengt før du poster på nytt... men du kan nu prøve på www.swg-norway.com Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 icelord: Ta en titt på innlegget mitt i den stengte tråden. Jeg har nå endret topicen her, men fremdeles er den veldig dårlig. Hvilket Star Wars-spill snakker du om? Og hva betyr disse "j"-ene dine? Hev seriøsiteten din litt, les retningslinjene, og du vil få seriøse svar. Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 sorry for det der skal skrive penere i femtiden :oops: ok der er star wars galaxies clan jeg er ute etter det kan ikke være den swg-norway for den har 16års grense hvis det er heller noen som kunne tenke seg å starte en clan så si ifra da også Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 hei icelord har ingen klan, men trenger noen å samarbeide med, kanskje deg??? kan jo danne en ny klan, har en venn som skal starte å spille snart, han blir med, da er vi jo 3 er på starsider, hvilken er du på??? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 icelord: Ta en titt på innlegget mitt i den stengte tråden. Jeg har nå endret topicen her, men fremdeles er den veldig dårlig. Hvilket Star Wars-spill snakker du om? Og hva betyr disse "j"-ene dine? Hev seriøsiteten din litt, les retningslinjene, og du vil få seriøse svar. "J"'ene er loktalt i grennlands området, en halvveis SMS/Skoleslurv måte og skrive på, men blir faktisk brukt endel:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 thx snabben .men jeg kjønner folk fra ikke alltid greit for folk utenifra å kjønne så kult språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå