Skipstrixy Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 1. Ta med deg katten din på biltur 2. Bli stoppet av Politiet 3. Når de spør om du oppbevarer noe ulovlig i bilen din svarer du at du oppbevarer 4-5 kg katt i bagasjerommet. 4. Vent på reaksjon. Flere som har forslag til morsome/usaklige eller bare helt idiotiske prank's som man kan finne på? 3 Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Bare jeg som ikke skjønte? Er katt også et annet ord for noe rusmidler eller no? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Bare jeg som ikke skjønte? Er katt også et annet ord for noe rusmidler eller no? Katt er er annet ord for rusmidler ja Lenke til kommentar
Ytid Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Ordspill. Khat = Katt. Men hva er sjansen for at man blir stoppet av politiet mens man har med katten sin på tur? Beklager, men jeg finner ikke humoren i det? Lenke til kommentar
Populært innlegg Psykake Skrevet 15. oktober 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Takk for at du bidrar ved å holde meg i tankegangen om at alle andre enn meg er idioter. Ikke rart en blir kynisk. Endret 15. oktober 2013 av Psykake 11 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 2. Bli stoppet av Politiet Her er jeg mest spent på hvordan du skal få til dette, uten å faktisk gjøre noe som gir dem grunn til å stoppe deg. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Her er jeg mest spent på hvordan du skal få til dette, uten å faktisk gjøre noe som gir dem grunn til å stoppe deg. Kanskje han har som vane å bli stoppet av politet fordi han gjør så mye dumt der han bor. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Det hørtes veldig morsomt ut, he-he. Tipper forøvrig politiet synes det er veldig morsomt også Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hvorfor i det hele tatt planlegge hvordan man kan kaste bort tiden til politiet? Politiet har mer enn nok å henge fingrene i, om de ikke også skal kaste bort tiden på slikt idioti. 5 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg synes egentlig ikke noe om å lure politiet slik, men vi har en del tåpelige lover. Det er riktig nok ikke politiet sin feil at lovene er som de er, men for eksempel det med å drikke alkohol på offentlig sted er ganske så latterlig å forby. Så om man tar en tom ølflaske og fyller vann på den, for deretter å ta seg noen slurker midt i byen, så kan man jo se om det blir en reaksjon fra noen i uniform. Det er vel heller vanskelig å bøtelegge noen for utradisjonelt valg av drikkeflaske... Jeg er egentlig en større tilhenger av fotografer som stiller seg opp på offentlig sted og tar bilder, for å se om politiet eller vektere reagerer. Dette har vært populært i en del andre land, der frykten for terror tidvis går utover vanlige folks rettigheter. Generelt vil jeg si at jeg stiller meg positiv til å gjøre dette så lenge det er private vektere som ender opp med å kaste bort tiden sin på å forsøke å nekte folk noe de har rett til å gjøre. Vektere har ikke større rettigheter enn deg og meg på offentlig sted, men noen av dem ser ikke ut til å ha fått det med seg. 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hei Onkel Politi jeg har den døde svigermora mi i bagasjen nehehehehei da bare tuller tihihihi. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg synes egentlig ikke noe om å lure politiet slik, men vi har en del tåpelige lover. Det er riktig nok ikke politiet sin feil at lovene er som de er, men for eksempel det med å drikke alkohol på offentlig sted er ganske så latterlig å forby. Så om man tar en tom ølflaske og fyller vann på den, for deretter å ta seg noen slurker midt i byen, så kan man jo se om det blir en reaksjon fra noen i uniform. Det er vel heller vanskelig å bøtelegge noen for utradisjonelt valg av drikkeflaske... Jeg er egentlig en større tilhenger av fotografer som stiller seg opp på offentlig sted og tar bilder, for å se om politiet eller vektere reagerer. Dette har vært populært i en del andre land, der frykten for terror tidvis går utover vanlige folks rettigheter. Generelt vil jeg si at jeg stiller meg positiv til å gjøre dette så lenge det er private vektere som ender opp med å kaste bort tiden sin på å forsøke å nekte folk noe de har rett til å gjøre. Vektere har ikke større rettigheter enn deg og meg på offentlig sted, men noen av dem ser ikke ut til å ha fått det med seg. Nå blir man jo gjerne ikke tatt for å drikke på offentlig sted om man ikke er dritings da, så politiet bryr seg antakelig ikke, ei heller har jeg noengang fått bry fra politi for å ta bilder på offentlig sted. AtW Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Norsk politi har stort sett vært greie utenfor sentrum i større byer. For eksempel er det en sovende paragraf for parker. Det håndheves derimot så absolutt i sentrum, selv om tjenestemennene kan være så greie at de lar deg helle ut innholdet. Men inneholder ølflasken vann i stedet for øl, så er det jo bare å nekte. Politiet i Trondheim, og lokalpolitikerne, skal for øvrig ha spesielt ros for en del ting som gjelder studentene i byen. De er et bevis på at det finnes mange hyggelige mennesker i politiet, som ikke er mer firkantede enn de trenger å være. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Hold dere til trådens emne er dere greie. 8 innlegg med offtopic er slettet. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Her er jeg mest spent på hvordan du skal få til dette, uten å faktisk gjøre noe som gir dem grunn til å stoppe deg. Man kan kjøre sikk-sakk eller gi et "terrorblikk" i forbikjøring. Null stress! http://www.youtube.com/watch?v=7P9EEB9Mr18 Endret 15. oktober 2013 av Hafti Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jeg får beklage for på vegne selv. Dette kom som et resultat av elendig humor etter alt for lang tid isolert på jobb. Så det er sagt, så synes jeg selvfølgelig ikke noe om å tulle bort tiden til politiet. Jeg har aldri hatt intensjon om å utføre dette, det var bare en tanke som slo meg under en diskusjon hvor en kollega snakket om å kle ut en gorilla i en gorilladrakt - får så i slippe den ut blandt folk. Beklager. T Endret 15. oktober 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Herregud, det går bra :ODu kan jo tenke at det er alle andre enn deg selv som har dårlig humor you are born with your own unique sense of humour, keep it that way! (fins verre ting i verden liksom) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) Hva er galt med å finne det morsomt? Alle har ulik humor. Trakk litt på smilebåndet (har litt sansen for "idiothumor"/så dumt at det blir morsomt), selv om det kanskje var litt vel ureelt. Likte den "bli stoppet av politiet", utfører du dette punktet er det god sjanse for at denne spøken hadde blitt slått ihjel av det faktum at politiet faktisk kunne ha tatt deg med. (fins verre ting i verden liksom)"Krig og sånn lissm." Endret 17. oktober 2013 av Stian Aarskaug 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå