Gå til innhold

Hvordan pranke norsk politi!

Skipstrixy

Anbefalte innlegg

1. Ta med deg katten din på biltur

2. Bli stoppet av Politiet

3. Når de spør om du oppbevarer noe ulovlig i bilen din svarer du at du oppbevarer 4-5 kg katt i bagasjerommet.

4. Vent på reaksjon.

Flere som har forslag til morsome/usaklige eller bare helt idiotiske prank's som man kan finne på? :p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes egentlig ikke noe om å lure politiet slik, men vi har en del tåpelige lover. Det er riktig nok ikke politiet sin feil at lovene er som de er, men for eksempel det med å drikke alkohol på offentlig sted er ganske så latterlig å forby. Så om man tar en tom ølflaske og fyller vann på den, for deretter å ta seg noen slurker midt i byen, så kan man jo se om det blir en reaksjon fra noen i uniform. Det er vel heller vanskelig å bøtelegge noen for utradisjonelt valg av drikkeflaske...

Jeg er egentlig en større tilhenger av fotografer som stiller seg opp på offentlig sted og tar bilder, for å se om politiet eller vektere reagerer. Dette har vært populært i en del andre land, der frykten for terror tidvis går utover vanlige folks rettigheter. Generelt vil jeg si at jeg stiller meg positiv til å gjøre dette så lenge det er private vektere som ender opp med å kaste bort tiden sin på å forsøke å nekte folk noe de har rett til å gjøre. Vektere har ikke større rettigheter enn deg og meg på offentlig sted, men noen av dem ser ikke ut til å ha fått det med seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes egentlig ikke noe om å lure politiet slik, men vi har en del tåpelige lover. Det er riktig nok ikke politiet sin feil at lovene er som de er, men for eksempel det med å drikke alkohol på offentlig sted er ganske så latterlig å forby. Så om man tar en tom ølflaske og fyller vann på den, for deretter å ta seg noen slurker midt i byen, så kan man jo se om det blir en reaksjon fra noen i uniform. Det er vel heller vanskelig å bøtelegge noen for utradisjonelt valg av drikkeflaske...

Jeg er egentlig en større tilhenger av fotografer som stiller seg opp på offentlig sted og tar bilder, for å se om politiet eller vektere reagerer. Dette har vært populært i en del andre land, der frykten for terror tidvis går utover vanlige folks rettigheter. Generelt vil jeg si at jeg stiller meg positiv til å gjøre dette så lenge det er private vektere som ender opp med å kaste bort tiden sin på å forsøke å nekte folk noe de har rett til å gjøre. Vektere har ikke større rettigheter enn deg og meg på offentlig sted, men noen av dem ser ikke ut til å ha fått det med seg.

Nå blir man jo gjerne ikke tatt for å drikke på offentlig sted om man ikke er dritings da, så politiet bryr seg antakelig ikke, ei heller har jeg noengang fått bry fra politi for å ta bilder på offentlig sted.

AtW

Lenke til kommentar

Norsk politi har stort sett vært greie utenfor sentrum i større byer. For eksempel er det en sovende paragraf for parker. Det håndheves derimot så absolutt i sentrum, selv om tjenestemennene kan være så greie at de lar deg helle ut innholdet. Men inneholder ølflasken vann i stedet for øl, så er det jo bare å nekte.

Politiet i Trondheim, og lokalpolitikerne, skal for øvrig ha spesielt ros for en del ting som gjelder studentene i byen. De er et bevis på at det finnes mange hyggelige mennesker i politiet, som ikke er mer firkantede enn de trenger å være.

Lenke til kommentar

Jeg får beklage for på vegne selv. Dette kom som et resultat av elendig humor etter alt for lang tid isolert på jobb.

Så det er sagt, så synes jeg selvfølgelig ikke noe om å tulle bort tiden til politiet.

Jeg har aldri hatt intensjon om å utføre dette, det var bare en tanke som slo meg under en diskusjon hvor en kollega snakket om å kle ut en gorilla i en gorilladrakt - får så i slippe den ut blandt folk.

Beklager.

T

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Hva er galt med å finne det morsomt? :p Alle har ulik humor. Trakk litt på smilebåndet (har litt sansen for "idiothumor"/så dumt at det blir morsomt), selv om det kanskje var litt vel ureelt. Likte den "bli stoppet av politiet", utfører du dette punktet er det god sjanse for at denne spøken hadde blitt slått ihjel av det faktum at politiet faktisk kunne ha tatt deg med. :p

(fins verre ting i verden liksom)

"Krig og sånn lissm." :) Endret av Stian Aarskaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...