Arodem Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Og biler fordufter fremdeles fra spillet.Forsvunne Grand Theft Auto Online-figurer er borte for alltid Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje det er noen som stjeler bilene? 3 Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje det er noen som stjeler bilene? I overkant realistisk, kanskje? :-D Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje det er noen som stjeler bilene? skal jeg late som noen "deporterer" meg pågrunn av visiumet er gått ut når mister karakteren? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje det er noen som stjeler bilene? I overkant realistisk, kanskje? :-D Regner ikke med at spillerene har kjøpt bilene heller Men nei, ideen om npc som stjeler fra spilleren funker skjelden av denne årsaken, umulig å skille fra bugs. Untaket er slik det ble gjort i sims3, der du ser du får inbrudd men tyven kan komme seg unna. Lenke til kommentar
zyaN Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Latterlig, ettersom alt av statistikk er lagret på social club og/eller i crewet du er med i. Dermed burde det være enkelt å rette opp, men R* tok en kjapp utvei med pengebelønninger. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje det er noen som stjeler bilene? I overkant realistisk, kanskje? :-D kanskje det er noen som....SPISER DE OPP? > Lenke til kommentar
Crext Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Kanskje det er noen som stjeler bilene? skal jeg late som noen "deporterer" meg pågrunn av visiumet er gått ut når mister karakteren? Er jo det som skjer? :o Lenke til kommentar
Oly Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Satser på at dette er fikset da en eventuell PC-utgave blir lansert. Jeg kan vente; litt vel mange bra spill som kommer ut nå ja ;-) Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 17. oktober 2013 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jeg driter litt i bilene. Det som irriterer meg er at pengene forsvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå