Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Voldportgaten, Gamlebyens "Oxford Street" ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Et flott parti av Gamlebyen dette. En virkelig perle dette huset. Fint gjengitt - personlig savner jeg en mm kontrast - smak og behag selvfølgelig. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fint lys, flotte detaljer og nydelige farger som jeg liker ved bildet!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Et flott parti av Gamlebyen dette. En virkelig perle dette huset. Fint gjengitt - personlig savner jeg en mm kontrast - smak og behag selvfølgelig. Hei, Harald G. Takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding, - jeg skal se litt på bildet igjen, med tanke på å høyne kontrasten ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Fint lys, flotte detaljer og nydelige farger som jeg liker ved bildet!! Hilsen Tove Hei, Ovidia2 / Tove. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 15. oktober 2013 Del Skrevet 15. oktober 2013 Fint lys og flotte farger et herlig motiv Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2013 Fint lys og flotte farger et herlig motiv Albert Hei, Kai Petter. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding ! Gamlebyen har mye å "by på", selv for dem som har gått der og "tråkka" et utall ganger ... Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg