Infectionsys Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Da var den bestilt Grattis! Du vil ikke angre! (Kanskje bare irriter deg litt over kameraet? Men, men..) Lenke til kommentar
poffer Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Holeh shit det er et stk bra tilbud! Gratulerer med ny telefon! Takker! Lagrene er vel fulle av disse så da må det fristes skikkelig for å bli av med dem før SGS5 havner i butikkhyllene - muligens Lenke til kommentar
poffer Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Grattis! Du vil ikke angre! (Kanskje bare irriter deg litt over kameraet? Men, men..) Takk Satser på at det kommer en fix - før eller helst senere siden det er en Lg. Har en optimus 4X hvor kameraet er langt fra fantastisk og bare akkurat ok, så dette bekymrer meg egentlig ikke så veldig mye. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Takk Satser på at det kommer en fix - før eller helst senere siden det er en Lg. Har en optimus 4X hvor kameraet er langt fra fantastisk og bare akkurat ok, så dette bekymrer meg egentlig ikke så veldig mye. Problemet med kameraet er jo at den lagger så fryktelig mye, men helt til den fokuserer. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Dritt at LG ikke får ut en oppdatering som kan forbedre kameraet!De var ute i grei tid med å legge ut oppdatering som forbedret kameraet på Google Nexus 5, som de (LG) også har produsert. Er G2-kundene mindre verdt?Jeg er veldig godt fornøyd med min G2, men kameraet er ikke godt nok. Skjermen lagger når jeg søker etter objektet (er det mulig i 2013, og med plenty maskinkraft?) , det tar ofte for lang til å fokusere og bildene har en blåtone, samt at ansikter blir for blasse. På en telefon i toppklassen er dette bare ikke i orden! LG bør for sitt eget og kundenes beste få fingeren ut og gjøre G2 til den kongetelefonen den er ment å være. 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen som opplever at dekning er litt dårlig om dagen? Sliter med å få 3g på steder jeg vet det er dekning blant annet.. Kan jo være det ruskeværet + juletider som gjør det, men jeg er litt i tvil merker jeg. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Merket ekstremt dårlig dekning når jeg satt på toget fra Ringebu til Oslo i går. Men det kan jo være mange grunner til, både toget i seg selv, og det at vi beveger oss. Men følte jeg hadde vesentlig bedre dekning på motsatt strekning lille juleaften. Samtidig så kjører jeg CM11 med nye nightlies nesten hver dag, så jeg ser det som større sjans for at det er noe problem med de eller Telenor, enn telefonen i seg selv. Endret 27. desember 2013 av carzas Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Noen som har peiing på om xda-utviklerne er glad i denne telefonen eller ikke? Har forsøkt å titte litt rundt, men føler ikke jeg får noe svar. Min gamle Optimus 2X har xda gjort en veldig bra jobb for; vil dem gjøre det samme for G2? Har veldig lyst å bestille nå som den er så billig på Netonnet... Endret 27. desember 2013 av Gjest Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Noen som har peiing på om xda-utviklerne er glad i denne telefonen eller ikke? Har forsøkt å titte litt rundt, men føler ikke jeg får noe svar. Min gamle Optimus 2X har xda gjort en veldig bra jobb for; vil dem gjøre det samme for G2? Har veldig lyst å bestille nå som den er så billig på Netonnet... XDA-forumene på denne har allerede en del ting, fra modifiseringer til original ROM til nye 4.4.2 ROM. Det som også skal sies er at svært mange velger å la denne telefonen være original siden den fungerer så bra rett ut av eska. Mange stopper kun på root, for å få mulighet til å fikse opp i de småting som er, jeg har ikke engang roota den og synes den fungerer tilnærmet perfekt. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Skjønner. Tror dog at en vil merke alder etterhvert som nyere Android-versjoner kommer ut, og da er det greit å ha xda i bakhånd. Lest en del om tregt kamera også, og det kan jo være en dealbreaker... Lenke til kommentar
Grethe91 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei! Er kanskje litt teit spørsmål, men jeg får ikke til å lagre bilder! Da tenker jeg vist du for eksempel er på nettet og finner et bilde, så får jeg ikke til å lagre dette bildet på mobilen. Noen tips til hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Får du ikke opp "lagre" + flere andre valg når du holder fingeren på bildet? Lenke til kommentar
Grethe91 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Får du ikke opp "lagre" + flere andre valg når du holder fingeren på bildet? Nei, å det er det som er så teit Lenke til kommentar
poffer Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Nei, å det er det som er så teit Merkelige greier Bestilte en slik fra netonnet for noen dager siden og jeg håper virkelig at denne funksjonen ikke er uteglemt i Lg's UI da dette er en funksjon jeg selv og benytter ganske ofte. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hei! Er kanskje litt teit spørsmål, men jeg får ikke til å lagre bilder! Da tenker jeg vist du for eksempel er på nettet og finner et bilde, så får jeg ikke til å lagre dette bildet på mobilen. Noen tips til hvordan jeg gjør det? Hvilken nettleser bruker du? Det er iallefall mulig med Chrome om det er er bilde du må lagre Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kjøpte denne telefonen igår og kan lagre bilder både fra Chrome og den andre nettleseren som følger med. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Nei, å det er det som er så teit Det er lurt at du forklarer hva du prøver å gjøre og hva som ikke skjer og hva du egentlig vil skal skje. Slik som: Bruker nettleser Chrome og tar på bildet, men får ikke noen meny. Hvis du forklarer godt får du bedre svar. Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Slettet post - Fikk dobbeltpost av kun ett innlegg. Endret 28. desember 2013 av smartphone Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 StockMOD rom + StockMOD kernel + G2 Xposed + XTheme Kitkat statusbar icons + Xdabbeb stock camera mod + Viper4Android fikser det meste! XDA er herlig! Lenke til kommentar
bjavaa Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Ser at telefonen ikkje støtter apt-x(litt skuffa), nokon som har peiling på dette går an å legge til i ettertid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå