sir-alex Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 LG G2 er en meget god telefon, som jeg har vært veldig fornøyd med. Men ønsket en mindre fysisk telefon, og har derfor valgt å gå over på iPhone 5s. Men anbefaler alle som ønsker en smarttelefon med 4,5"++ skjerm en LG G2. Lyssterk, god batteritid og smidig! Hvis noen ønsker/trenger Quck Window original cover (sort) så er det bare å sende meg en melding;) Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det bare meg.. eller lagger kameraet sykt mye ved bevegelse? Til den begynner å fokusere, selvsagt. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Den er slik Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Trist, er jo litt irriterende. Spesielt fordi folk skryter så mye av den, så utelater de akkurat DET Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kamera er elendig tregt i visse situasjoner (innendørs/ikke sol lys) Det finnes uoffisielle kamera mod'er (krever root) som fikser det. Problemet ligger i software ikke hardware virker det som. LG overvurderer egenskapene til OIS og kjører lukkertid altfor lavt. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hmm, btw... Øreproppene virker som om de er markert feil. Den som er markert på høyre passer ikke på høyre øret, men på venstre øret...... Og omvendt Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hmm, btw... Øreproppene virker som om de er markert feil. Den som er markert på høyre passer ikke på høyre øret, men på venstre øret...... Og omvendt Er de noe tess de som fulgte med a? Har ikke tatt av plasten engang.. Bruker Nocs NS600 CRUSH for de som lurer, knallkjøp Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hmm, btw... Øreproppene virker som om de er markert feil. Den som er markert på høyre passer ikke på høyre øret, men på venstre øret...... Og omvendt Jeg bruker de sånn som de er merket og de passer helt fint. Passer ikke på noen måte like bra hvis jeg bytter om til motsatt av merkingen. Er de noe tess de som fulgte med a? Har ikke tatt av plasten engang.. Bruker Nocs NS600 CRUSH for de som lurer, knallkjøp Synes de er ganske greie, bruker de mye på jobb. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Jeg bruker de sånn som de er merket og de passer helt fint. Passer ikke på noen måte like bra hvis jeg bytter om til motsatt av merkingen. Synes de er ganske greie, bruker de mye på jobb. Hvor er de kontrollerne på øretelefonene dine? Høyre eller venstre kabel? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvor er de kontrollerne på øretelefonene dine? Høyre eller venstre kabel? Venstre. Lenke til kommentar
Zeroth Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har hatt G2 i en uke og er kjempe fornøyd med den :-) Vurderer å installere CyanogenMod, men er det noen som veit om LG's Quick Window vil fungere? (Har søkt på nettet, men fant ikke så mye info om det) Lenke til kommentar
vanqui Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har hatt G2 i en uke og er kjempe fornøyd med den :-) Vurderer å installere CyanogenMod, men er det noen som veit om LG's Quick Window vil fungere? (Har søkt på nettet, men fant ikke så mye info om det) Fungerte ikke sist jeg prøvde cyanogenmod. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 fungerte ikke på en kompis' g2.. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Sorry for dobble post.. Noen som vet om en skjermbeskytter til G2n for under 50kr? AV KVALITET. Kan godt akseptere 60kr. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Ingen i den prisen er kvalitet Lenke til kommentar
poffer Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Lurer på om folket er fornøyd med denne telefonen og om kjøp er anbefalt? Netonnet kjører nå tilbud på den til 3333,- Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 3333,- for den er skambillig, kjøp hvis du trenger ny telefon! Svært fornøyd med den. Lenke til kommentar
Infectionsys Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Lurer på om folket er fornøyd med denne telefonen og om kjøp er anbefalt? Netonnet kjører nå tilbud på den til 3333,- WOW, kjøpte den for 4095, jeg.. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 3333,- for den er skambillig, kjøp hvis du trenger ny telefon! Svært fornøyd med den. Da var den bestilt 1 Lenke til kommentar
fiskerdigg Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Hei. Lurer på om folket er fornøyd med denne telefonen og om kjøp er anbefalt? Netonnet kjører nå tilbud på den til 3333,- Holeh shit det er et stk bra tilbud! Gratulerer med ny telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå