Andynator Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Det står "Deaktivert av admin., krypteringsregel eller legitimasjonslager" på min knock code. Står forøvrig samme på "ingen, swipe og ansiktsopplåsning" EDIT: Fant løsning, Instillinger - Generelt - Sikkerhet - Slett berettigelsesbevis takk....holdt på å klikke angående dette. men nå var det i orden . Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 12. oktober 2015 Del Skrevet 12. oktober 2015 Har den siste tiden opplevd at telefonen bruker veldig lang tid på å hente opp kontakter, spesielt ved innkommende anrop. Dvs at lagrede kontakter ikke vises ved innkommende anrop,kun nr. Noen som har opplevd det samme, og evt har forslag på løsning, bortsett fra å nullstille enheten? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Kom en oppdatering til tlf nå...noen som vet hva det er? Ny versjon er V30d-OCT-20-2015 - kjører stock. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) "While there are still no specific details about the LG G3 and LG G4, word has now emerged that the aging LG G2 will be updated to Android 5.1.1 Lollipop in the next two months. The news comes via AndroidPit.de and its anonymous source said to be an insider at LG's software development arm in Korea." 5.1.1 muligens? Er vel mest stabilitet og sikkerhetspatcher.. EDIT: Fikk den no sjølv, mulig at det er ein patch før den kommende 5.1.1? Endret 18. november 2015 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Lars667 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Kan noen anbefale ebay-selger av skjerm med ramme til denne telefonen? Har knust min, og gikk til innkjøp av en ny telefon (z3+), men tenker å reparere denne selv. Ser det ligger mye på ebay, men er litt redd det er varierende kvalitet. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Tenkte å selge min G2 som var rootet for å kjøre gammel utgave av xcam. Har fjerna root, men sliter med å finne hvordan jeg skal få bort rootchecken. Vet jeg kan legge inn soft2are på nytt, men finner ingen som matcher min produktkode:( Noen som har tips? Evt vet om jeg kan legge inn andre kompatible softwareutgaver? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. juni 2016 Del Skrevet 4. juni 2016 (endret) Leste at marshmallow har kommet til de med Verizon - versjon. Noen som vet om det stemmer, og om det betyr at vi også får det? http://en.yibada.com/articles/120083/20160430/lg-g2-gets-android-marshmallow-verizon-network.htm Endret 4. juni 2016 av deep750 Lenke til kommentar
Freakai Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hei, Nylig begynt å bruke gps'en på min G2 i forbindelse med jobb m/kjøring. GPS faller ut stadig vekk og forblir vekk i flere km før den plutselig kommer tilbake. Noen som har noen tips for å få fikset dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå