Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Nilkin cover før til min Galaxy Nexus, det gir veldig lite beskyttelse og teksturen er for glatt og gir minimalt grep, men er veldig slank, så derfor så har eg ein på veg i posten..

Hm.. Blir litt vanskelig å synse rundt det, trur den gir grei beskyttelse. Men spørs om ikkje Spigen Slim Armor er eit bedre valg for beskyttelse.

http://www.youtube.com/watch?v=i95vpidqghs

Lenke til kommentar

Da bestilte jeg meg Diztronic etter å ha mottatt tre Rearth case som ikke passet. Heldigvis fikk jeg alle pengene tilbake, uten å trenge å sende de inn igjen, men kjipt uansett, da de ser bra ut.

Uansett, angående Nexus 5 og LG G2 må jeg bare si meg utrolig fornøyd med å velge denne fremfor Nexus'en. Var redd jeg kom til å angre når den kom ut, men kameraet + batteritiden på Nexus'en er virkelig deal-breakers for meg. Og med Cyanogenmod på LG G2 er den for meg så å si perfekt!

Lenke til kommentar

Har nå kjøpt LG G2. Som det fremgår av mine tidligere postinger, er det kameraet jeg var skeptisk til, men det ser ut til å være blant de bedre jeg har opplevd på mobiltelefoner. Har testet G2 opp mot iPhone 5 og Samsung Galaxy Note 3. Å kåre en vinner er vanskelig. De har alle sine gode og svake sider. Å kjøpe G2 var for å få en mellomting mellom svære Note 3 og lille iPhone 5. Jeg må kvitte meg med to av dem, for jeg kan ikke sitte med mobiler for 15.000 kr, selv om jeg er mobilfreak.

Siden jeg bruker Mac, skulle det tale for å bruke iPhone, men jeg synes skjermen er for liten og jeg liker ikke tastaturet. Note 3 er svær, men likevel ikke helt "elefantøre". Dessuten har den alt, og batteritiden er svært god. Når det gjelder G2, er den en mellomting på flere måter, men foreløpig er kameraet i Note 3 bedre enn på de to andre, og det kan gjøre den avgjørende forskjellen. Likevel vil jeg teste en stund til før jeg begynner å selge.

iPhone er suveren på musikkoverføring og backup på en enkel måte, mens andoidtelefonen er mer avhengige av tjenester som Dropbox og Google Music.

Lenke til kommentar

Hei,

Dere har sikkert fått med dere dette, men her kommer det igjen fra Techradar( http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/android-4-4-kitkat-release-date-when-can-i-get-it--1196266):

"LG

Good news, the LG G2 Android 4.4 KitKat update is real. Given that LG built the past two Nexus devices, we were a little hopeful.

LG has reiterated that the Nexus 4 is expected to receive its update in the next few weeks, whilst also confirming the LG G2 will get Android 4.4 KitKat, saying "the date for the G2 update is yet to be confirmed".

Other LG devices, including the LG G Pad 8.3 and its Optimus range could also be set of a refresh, with Android 4.4 KitKat supporting devices with RAM as low as 512MB."

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hesann!

Virker som jeg er den eneste som er skuffet over batteriet på denne telefonen. Kjøpte min LG G2 for noen uker siden, og helt siden starten har jeg ihvertfall måttet lade to ganger daglig. Det er like dårlig som min gamle Galaxy SII rett før den ble byttet ut.

Telefonen lades om natten, etter at jeg har stått opp brukes den gjerne til TuneIn i kanskje en time, så er det diverse apper som snapchat, bloons og PvZ2 som bukes av og til. Telefonen er da på ca 30% når klokken er ca 13/14.

Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...