Ed Hunter Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Stemmer, går du inn på sida til Diztronics -> LG G2 så ser du at det står:LG G2 (Sprint, T-Mobile and International Carriers). Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Se der ja! Synes du det virker som at den vil kunne redde telefonen ved et fall i bakken? I så fall tror jeg den der må bestilles. Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Bestilte denne her Billig er det, litt under 50kr fra Kina. Har ikke fått den. Denne coveren dekker ikke topp & bunn på mobilen Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har hatt Nilkin cover før til min Galaxy Nexus, det gir veldig lite beskyttelse og teksturen er for glatt og gir minimalt grep, men er veldig slank, så derfor så har eg ein på veg i posten.. Hm.. Blir litt vanskelig å synse rundt det, trur den gir grei beskyttelse. Men spørs om ikkje Spigen Slim Armor er eit bedre valg for beskyttelse. http://www.youtube.com/watch?v=i95vpidqghs Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Slim Armor så jo utrolig bra ut! Tror jeg bestiller den jeg. Takker for tips. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Syns lg sitt quick window er best jeg Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Noen som har erfaringer med "tempered glass" skjermfilm til denne? Skal visst yte mykje bedre enn vanlige skjermfilmer... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2450811 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Denne har jeg men passet ikke.... Bestilte denne her Billig er det, litt under 50kr fra Kina. Har ikke fått den. Denne coveren dekker ikke topp & bunn på mobilen Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Noen som har erfaringer med "tempered glass" skjermfilm til denne? Skal visst yte mykje bedre enn vanlige skjermfilmer... Jeg har kjøpt full body shield. Funker bra! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2450811 Etter å ha kjapt gått igjennom denne tråden, så virker det som om GlassView hadde blitt mitt valg. Koster jo litt (19 pund + shipping), men har allerede knust skjermen på min Galaxy Nexus med kun vanlig skjermfilm... Lenke til kommentar
carzas Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Da bestilte jeg meg Diztronic etter å ha mottatt tre Rearth case som ikke passet. Heldigvis fikk jeg alle pengene tilbake, uten å trenge å sende de inn igjen, men kjipt uansett, da de ser bra ut. Uansett, angående Nexus 5 og LG G2 må jeg bare si meg utrolig fornøyd med å velge denne fremfor Nexus'en. Var redd jeg kom til å angre når den kom ut, men kameraet + batteritiden på Nexus'en er virkelig deal-breakers for meg. Og med Cyanogenmod på LG G2 er den for meg så å si perfekt! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Har nå kjøpt LG G2. Som det fremgår av mine tidligere postinger, er det kameraet jeg var skeptisk til, men det ser ut til å være blant de bedre jeg har opplevd på mobiltelefoner. Har testet G2 opp mot iPhone 5 og Samsung Galaxy Note 3. Å kåre en vinner er vanskelig. De har alle sine gode og svake sider. Å kjøpe G2 var for å få en mellomting mellom svære Note 3 og lille iPhone 5. Jeg må kvitte meg med to av dem, for jeg kan ikke sitte med mobiler for 15.000 kr, selv om jeg er mobilfreak. Siden jeg bruker Mac, skulle det tale for å bruke iPhone, men jeg synes skjermen er for liten og jeg liker ikke tastaturet. Note 3 er svær, men likevel ikke helt "elefantøre". Dessuten har den alt, og batteritiden er svært god. Når det gjelder G2, er den en mellomting på flere måter, men foreløpig er kameraet i Note 3 bedre enn på de to andre, og det kan gjøre den avgjørende forskjellen. Likevel vil jeg teste en stund til før jeg begynner å selge. iPhone er suveren på musikkoverføring og backup på en enkel måte, mens andoidtelefonen er mer avhengige av tjenester som Dropbox og Google Music. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Korleis er CM på G2? Snakker vi kun alpha/nightlies type ustabil og med bugs, eller er det mulig å bruke som daily driver? Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Denne har jeg men passet ikke.... Javel ... det står "Nillkin Thin Matte Hard Cover Case Skin + Free LCD Screen Guard For LG G2 D802"!! Men hvem vet ... fra Kina jo! Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Hei, Dere har sikkert fått med dere dette, men her kommer det igjen fra Techradar( http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/android-4-4-kitkat-release-date-when-can-i-get-it--1196266): "LG Good news, the LG G2 Android 4.4 KitKat update is real. Given that LG built the past two Nexus devices, we were a little hopeful. LG has reiterated that the Nexus 4 is expected to receive its update in the next few weeks, whilst also confirming the LG G2 will get Android 4.4 KitKat, saying "the date for the G2 update is yet to be confirmed". Other LG devices, including the LG G Pad 8.3 and its Optimus range could also be set of a refresh, with Android 4.4 KitKat supporting devices with RAM as low as 512MB." 3 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hadde vært rått å fått 4.4 iløpet av denne mnd. Grafisk så blir vel det ikkje så merkbare endringer grunna LG sitt skall vel? Spent på kor lenge LG faktisk vil tilby programvareoppdateringer... Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hadde vært fint ja! Jeg liker best den "fullscreen" funksjonen. Men jeg holder ikke pusten! Lenke til kommentar
Thurban Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Hesann! Virker som jeg er den eneste som er skuffet over batteriet på denne telefonen. Kjøpte min LG G2 for noen uker siden, og helt siden starten har jeg ihvertfall måttet lade to ganger daglig. Det er like dårlig som min gamle Galaxy SII rett før den ble byttet ut. Telefonen lades om natten, etter at jeg har stått opp brukes den gjerne til TuneIn i kanskje en time, så er det diverse apper som snapchat, bloons og PvZ2 som bukes av og til. Telefonen er da på ca 30% når klokken er ca 13/14. Noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Jeg lader bare 1 time hver morgen hver dag Endret 12. november 2013 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå