wguard Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Min mor er lykkelig eier av en G2, men har sliter med at det folk i den andre enden har problemer med å høre henne. Er dette et kjent problem på G2? Forslag til løsning? Det sliter jeg også med, rett og slett fordi mikrofonen i G2 er veldig ømfintlig. Man må bare passe på å holde nederste del av telefonen nærmere munnen. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ingen lyd/mikrofon problemer på min. Tvert imot så har jeg fått tilbakemelding på at jeg høres høyt og klart. Operatør"problem"? Har telenor selv. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Min mor er lykkelig eier av en G2, men har sliter med at det folk i den andre enden har problemer med å høre henne. Er dette et kjent problem på G2? Forslag til løsning? Det sliter jeg også med, rett og slett fordi mikrofonen i G2 er veldig ømfintlig. Man må bare passe på å holde nederste del av telefonen nærmere munnen. Ja har skjønt dette. Men den skal da vel ikke være sånn? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Ingen lyd/mikrofon problemer på min. Tvert imot så har jeg fått tilbakemelding på at jeg høres høyt og klart. Operatør"problem"? Har telenor selv. Så ikke svaret ditt i sted. Mener da det er telenor, eller kanskje hun har one call. det får jeg sjekke ut. Lenke til kommentar
wguard Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Jeg har hatt to forskjellige G2 og både Onecall og nå Telenor. Begge telefonene har hatt dette problemet med både den ene og den andre operatøren. Kanskje jeg har vært uheldig, men jeg tror helst det har med hvordan man holder telefonen. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei! Jeg har fått meg en G2 og opplever et rart problem. Når jeg kobler meg på skole WIFI der det er hundrevis av enheter som er koblet til samtidig, så får jeg opp melding for hver enhet som disconnecter, den en etter den andre, i uendelig loop. Av løsninger jeg fant på google, så mente mange at man måtte roote telefonen for å få det til. Finnes det ikke noen ordentlige løsninger på dette med stock rom ? Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Noken som veit om enn kan customize den funksjonen som kjem når ein drar opp fra heimknappen? Endret 11. desember 2014 av Bollen123E Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 27. desember 2014 Del Skrevet 27. desember 2014 Andre som opplever at den iblant ikke klarer koble seg opp mot nettverk/bruker veldig lang tid, etter å ha mistet det? Skjer i hovedsak når jeg bruker datakommunikasjon, og mister nett på feks t-banen 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Noen nappet ut kabelen på laderen min på feil vis, nå funker ikke hurtiglading lengre. Ser etter ny kabel på dealextreme, men hvilke spesifikasjoner ser jeg egentlig etter? Er ikke akkurat manko på produkt som skryter på seg "fast charging" eller whatever.. evt har noen link til kabel jeg kan bestille? Endret 31. januar 2015 av Gjest Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Andre som opplever at den iblant ikke klarer koble seg opp mot nettverk/bruker veldig lang tid, etter å ha mistet det? Skjer i hovedsak når jeg bruker datakommunikasjon, og mister nett på feks t-banen Jeg får svare på denne selv, i tilfelle det er noen andre som opplever det sammen. Hendelsen inntreffer som regel om WiFi står på, og mobildekning er dårlig. Den sliter som regel med å komme seg på nett igjen etter dette. Om det skulle inntreffe, og om man da skrur av WiFi, så klarer den å koble seg på igjen. Har enda ikke opplevd at den ikke klarer å komme på nett igjen, om WiFi er skrudd av. I motsatt fall, har jeg opplevd det mange ganger at den ikke klarer å koble seg på. Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nå har Lollipop ankommet til enheter i Spania, Italia og Baltikum. Betyr vel at vi også mottar kjærlighet på pinne snart 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Japp! Ved sjekk av min IMEI så er D80220H_00 fortsatt siste versjon... Håper det ikkje drøyer for lenge, kan jo håpa på at noen mekker ein zip med d802 international open med root og custom recovery intakt (på xda altså). Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 4. april 2015 Del Skrevet 4. april 2015 http://forum.xda-developers.com/lg-g2/development-d802/rom-stock-30d-flashable-zip-t3070383 30a er vel internasjonal versjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Har fått min LG G2 med 32GB tilbake fra rep, men har kjøpt ny i mellomtiden, så jeg har ikke bruk for den. Tenker å selge den, men hvor mye kan jeg få for den? Endret 10. april 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Kjøpte min G2 32gb på finn.no for under et halvt år siden for 2000, inkl window cover. De ligger på finn.no for 1400,- idag, så jeg ville nok ikke tatt mer enn 1500,- for den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 (endret) Noen som har fått Android 5.x enda? Eller vet når den kommer? Min Xperia Z2 har fått den for flere uker siden. Endret 10. april 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. april 2015 Del Skrevet 17. april 2015 La inn italy open 30a, funker som fjell, root og custom recovery gikk greit å få inn også. (alt tilgjengelig på xda). Har blitt litt treig etter litt tid, merker at launcheren må lastes inn på nytt i noen tilfeller. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Italy open 30a er lollipop? Treig etter litt tid, altså memory leak som lollipop sliter med? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 30a er europe open lollipop ja, litt bloat frå Telenor, men fjernes lett. Godt mulig det er denne memory leak eg har lest om ja, har vel fremdeles ikkje fiksa denne i 5.1 tilogmed? Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 8. mai 2015 Del Skrevet 8. mai 2015 Noen som har hørt noe om når vi nordboere kan forvente lollipop? Og for dere som har lagt inn (den italienske), vil dere anbefale oss andre å oppgradere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå