Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Min mor er lykkelig eier av en G2, men har sliter med at det folk i den andre enden har problemer med å høre henne. Er dette et kjent problem på G2? Forslag til løsning?

Det sliter jeg også med, rett og slett fordi mikrofonen i G2 er veldig ømfintlig.

Man må bare passe på å holde nederste del av telefonen nærmere munnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Min mor er lykkelig eier av en G2, men har sliter med at det folk i den andre enden har problemer med å høre henne. Er dette et kjent problem på G2? Forslag til løsning?

Det sliter jeg også med, rett og slett fordi mikrofonen i G2 er veldig ømfintlig.

Man må bare passe på å holde nederste del av telefonen nærmere munnen.

 

Ja har skjønt dette. Men den skal da vel ikke være sånn?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg har fått meg en G2 og opplever et rart problem.

Når jeg kobler meg på skole WIFI der det er hundrevis av enheter som er koblet til samtidig, så får jeg opp melding for hver enhet som disconnecter, den en etter den andre, i uendelig loop.

Av løsninger jeg fant på google, så mente mange at man måtte roote telefonen for å få det til.

Finnes det ikke noen ordentlige løsninger på dette med stock rom ?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen nappet ut kabelen på laderen min på feil vis, nå funker ikke hurtiglading lengre. Ser etter ny kabel på dealextreme, men hvilke spesifikasjoner ser jeg egentlig etter? Er ikke akkurat manko på produkt som skryter på seg "fast charging" eller whatever..

 

evt har noen link til kabel jeg kan bestille?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Andre som opplever at den iblant ikke klarer koble seg opp mot nettverk/bruker veldig lang tid, etter å ha mistet det? Skjer i hovedsak når jeg bruker datakommunikasjon, og mister nett på feks t-banen

Jeg får svare på denne selv, i tilfelle det er noen andre som opplever det sammen.

Hendelsen inntreffer som regel om WiFi står på, og mobildekning er dårlig. Den sliter som regel med å komme seg på nett igjen etter dette. Om det skulle inntreffe, og om man da skrur av WiFi, så klarer den å koble seg på igjen. Har enda ikke opplevd at den ikke klarer å komme på nett igjen, om WiFi er skrudd av. I motsatt fall, har jeg opplevd det mange ganger at den ikke klarer å koble seg på.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Har fått min LG G2 med 32GB tilbake fra rep, men har kjøpt ny i mellomtiden, så jeg har ikke bruk for den. Tenker å selge den, men hvor mye kan jeg få for den?

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Noen som har fått Android 5.x enda? Eller vet når den kommer? Min Xperia Z2 har fått den for flere uker siden.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...